سردار رادان:

تمام معرفت رزمندگان اسلام از نهضت شهدای کربلاست/ تحقیر دشمنان با رهروی خط امام حسین(ع) انجام می شود

رئیس مطالعات راهبردی ناجا با اعلام اینکه رزمندگان تمام معرفت و حصول خود را از نهضت شهدای کربلا گرفتند، اضافه کرد: همچنین حزب‌الله لبنان هم از نهضت انقلابی ایران درس گرفته و نهضت انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا عجین شده و بر تمام دنیا پیدا و آشکار است.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار احمدرضا رادان در مراسم یاد یاران که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به‌عنوان یک ارزش در بلاد اسلامی و همچنین در سرزمین‌هایی که در دین ندارند یک کتاب پرخاطره و پراکنده است  و امسال هم مصادف با ماه محرم‌‌الحرام یعنی رمان عشق‌بازی اباعبدالله با یارانش شده است.

وی بیان کرد: در سال 61 هجری در سرزمین کربلا در چنین ایامی غوغایی برپاست غوغایی که از جنس عشق و ایثار و بصیرت و شهادت است و نشان دهنده این بوده که از آن زمان تاکنون واقعیت عاشورا بر همگان آشکار بوده است.

رئیس مطالعات راهبردی ناجا با اعلام اینکه رزمندگان تمام معرفت و حصول خود را از نهضت شهدای کربلا گرفتند، اضافه کرد: همچنین حزب‌الله لبنان هم از نهضت انقلابی ایران درس گرفته و نهضت انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا عجین شده و بر تمام دنیا پیدا و آشکار است.

رادان ادامه داد: این پیوستگی که به‌واسطه عاشورای 61 هجری ایجاد شده فقط ویژه آن زمان نبوده و عشق بازی‌اش تا برای ولی امر زمان ادامه دارد؛ همان‌گونه که امام حسین (ع) در همان سال اعلام کرد که نهضت عاشورا باید در طول زمان تا انقلاب مهدی ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ همواره یزیدان ظالم و افراد حق‌طلب وجود داشته و دارند و جنگ بین آنها نیز وجود داشته و دارد، همان‌گونه که گواهی انقلاب به رهبری حضرت امام راحل و سکاندار بعدی آن یعنی مقام معظم رهبری ادامه دارد.

رئیس مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه عشق بازی در محضر خدا و برای ادامه راه امام حسین (ع) در وجود رزمندگان ثابت شده و با مدرک بوده است، گفت: همان‌گونه که در جست‌وجوی شهیدان گاهی شاهد این هستیم که از جسم‌شان جزو چند استخوان باقی نمانده ولی سربند یا نشانی از امام حسین (ع) و ائمه هنوز به‌جا مانده و این تنها مدرک نیست که از قلب بیرونی آنها نشأت گرفته شده است.

رادان اظهار کرد: همچنین همبستگی میان رزمندگان در جنگ و عشق بازی آنها در قبل و بعد عملیات که در پی آن بودند که سر بر بالین امام حسین (ع) بگذارند و این خط و مسیر را ادامه دهند با این‌کار دشمن را حقیر می‌دیدند و به هدف اصلی خود فکر می‌کردند و برای شکست دشمن یک نفره لشکری را شکست می‌دادند.

وی یادآور شد: ارتفاعات سر به فلک کشیده کردستان و آفتاب داغ و سوزان در برابر اراده و عزم رزمندگان اسلام به تمسخر گرفته می‌شد  و این همان هدفی بود که کمک کرد تا روح‌اللهی شوند.

رئیس مطالعات راهبردی ناجا با تأکید بر اینکه توجه به اینکه از کوفیان تاریخ نباشیم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد:کوفیان با اینکه قاریان برجسته قرآن و اهل نماز شب و دعا بودند ولی علی را تنها گذاشتند نماز خواندن در حالی‌که امام و ولی امر زمان خود را نشناند نماز جاهلی است.

رادان با اعلام اینکه کشتی امام حسین (ع) کشتی نجات است، افزود: اگر سوار این کشتی شویم به مقصد می‌رسیم، کوفیان کشتی ولایت را اشتباهی سوار شدند و ترس برشان غلبه کرد و تطمیع تمام وجودشان را گرفت و چه کنیم که با همه این سوابق دنیاگرا نشویم و کوفی نباشیم.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در فتنه 88 عده‌ای به زمین خوردند و راه را گم کردند باید مراقب باشیم چون حادثه از پشت حادثه می‌آید و بصیرت تنها راه نجات است.

رئیس مطالعات راهبردی ناجا در پایان گفت: رزمندگان دیروز افتخارآفرینان امروز هستند، تاریخ می‌گذرد ولی رسالت تمام نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها