مرتضی رهروی مسئول پخت حلوای نذری:

پذیرایی حسینیه اعظم زنجان با حلوای نذری در شام غریبان حسینی

حسینیه اعظم زنجان در شام غریبان حسینی با حلوای نذری یک و نیم تنی از عزادارانش پذیرایی می کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۵۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول پخت حلوای نذری با اشاره به پذیرایی حسینیه اعظم زنجان با حلوای نذری در شام غریبان حسینی گفت: این حلوای نذری توسط ۱۰۰ نفر از خادمین افتخاری بعد از طی اقدامات لازم در سه روز پخت ، بسته بندی و آماده توزیع می شود . 

مرتضی رهروی افزود: اوماج حلوای نذری با حضور بانوان خادم آماده شده و  در شب شام غریبان حسینی قرار است این حلوا در دو واحد خواهران و برادران بین عزاداران توزیع شود .

وی در ادامه اظهار داشت: سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ بسته حلوا بین عزاداران حسینی توزیع شد که این میزان حلوا ، امسال قرار است به ۱۲ هزار بسته برسد.

مسئول پخت حلوای نذری گفت: بانوان خادم متقاضی پخت حلوا یک ماه قبل از آغاز محرم می توانند مدارک خود را به واحد روابط عمومی حسینیه اعظم تحویل دهند.

مرتضی رهروی تصریح کرد: امسال از ۲۰ خادم جدید جهت پخت حلوا استفاده شده و این تعداد برای سال آینده جایگزین خواهند شد.

وی در ادامه اظهار داشت: جهت پخت حلوای نذری حتی الامکان درخواست می شود عزاداران نذریه های خود را بنام پخت حلوا نقدی به واحد نذورات تحویل نمایند . 

گفتنی ست حلوای نذری حسینیه اعظم امسال قرار است با ۳۰۰ کیلو آرد سبوس دار ، ۶۰۰ کیلو شکر ، گلاب ، زعفران ، هل ، تخم گشنیز و روغن حیوانی و نباتی پخته و به دست عزاداران حسینی برسد .

 

ارسال نظرات