فعالیت پروژه فاز های یک و دو محور ساری تاکام آغاز می شود

دامادی با اعلام اینکه جاده مرگ‌بار ساری تاکام معضل جدی محسوب می‌شود، تصریح کرد: قرار است همزمان با ادامه فاز یک فاز2 این محور نیز آغاز شود و مشکلات فاز یک و پیگیری برای رفع آن نیز در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۱۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد دامادی اظهار کرد: امروز معاونان وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی بازدید از جاده‌های گهرباران و ساری تاکام را در دستور کار خود دارند.

وی ادامه داد: فاز نخست جاده گهرباران در دوره قبل مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید و فاز2 متوقف شد که در قرار است در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در ادامه بازدید از زیرساخت‌های فرودگاه دشت‌ناز ساری، پرواز، دکل، طول باند نیز در دستور کار قرار دارد و قرار است مذاکراتی برای برقراری پروازهای هر روزه تهران که دچار اختلال شده بود صورت گیرد.

دامادی با اعلام اینکه جاده مرگ‌بار ساری تاکام معضل جدی محسوب می‌شود، تصریح کرد: قرار است همزمان با ادامه فاز یک فاز2 این محور نیز آغاز شود و مشکلات فاز یک و پیگیری برای رفع آن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: وظیفه ما پیگیری است و در این بازدید نیز کمیسیون عمران مجلس عمران حضور دارند که امیدواریم مسائل و مشکلات به‌صورت کامل پیگیری شده و به اتمام برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار