در آخرین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

دیدار و سرکشی جمعی ازمسئولین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یزد

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین و بسیجیان استان با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۵۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  در آخرین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مدیران و مسئولین استانی با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یزد، ضمن دیدار و گفتگو با آن‌ها و قدردانی از زحمات و صبر و شکیبایی‌ها این اسوه‌ها ایثار و مقاومت در جریان مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها قرار گرفتند.
گفتنی است در این برنامه که دبیری و اجرای آن به عهده حوزه مقاومت بسیج فجر بود جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه الغدیر، مسئولین و کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران و مسئولین برخی سازمان‌ها و ادارت استان ازجمله استانداری، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، ثبت‌احوال، پزشکی قانونی، دانشگاه علوم پزشکی یزد و... حضور داشتند.
لزوم توجه مسئولین به معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و اشتغال جوانان و تأکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن فرهنگ و ایثار و شهادت و ولایتمداری در جامعه ازجمله مطالبی بود که توسط خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این دیدار‌ها مطرح شد.
در این برنامه مسئولین و بسیجیان با بیش از ۱۶۰ خانواده شهدا و ایثارگران ساکن در محدوده منطقه امام شهر یزد دیدار کردند.
لازم به ذکر است در هفته دفاع مقدس در یزد بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه اجرا شد، که غبارروبی از مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پایان‌بخش این برنامه‌ها بود.
ارسال نظرات