خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی پالایشگاه تبریز اعلام کرد؛

دود منتشره در تبریز مربوط به پالایشگاه نفت نبود

رئیس روابط عمومی پالایشگاه تبریز، در خصوص مطلب منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر انتشار دود از این شرکت اظهار کرد: این خبر کاملا غیر واقعی بوده و دود نشان داده شده در تصویر منتشره به هیچ وجه مربوط به این شرکت نمی باشد.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۶۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تبریز، شاکر خفایی ادامه داد: با پایان تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت تبریز همه واحدها بصورت نرمال در سرویس بوده و توفیقات زیست محیطی و عملیاتی حاصل از تعمیرات اساسی انجام یافته به زودی به سمع و نظر مردم شریف خواهد رسید.

وی از رسانه ها خواست  در راستای هم افزایی برای حل مشکلات منطقه و صنعت پیش از انتشار هرگونه خبر در خصوص این شرکت صحت آنرا با روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز مورد بررسی قرار دهند.

فرماندار تبريز  نیز در  خصوص دود سياه پتروشيمي تبریز گفت  :دود سياهي كه از پتروشيمي تبريز خارج مي شود مربوط به بخارات و گاز ناشي از عمليات ضروري در پتروشيمي است و جاي نگراني ندارد.

رحيم شهرتي فر افزود: به دنبال ديده شدن دودهاي سياه از پتروشيمي تبريز پيگير اين موضوع شدم كه خوشبختانه جاي هيچ نگراني نيست.

مسئولان و كارشناسان اداره كل حفاظت محیط زیست استان به جهت اهميت موضوع در پتروشيمي حاضر شده نسبت به اين موضوع اقدام لازم را انجام داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها