خبرهای داغ:
در یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی فارس

آثار شهدای دانشجوی استان فارس جمع‌آوری می‌شود

دومین یادواره سرداران و ۳۸۵ شهید دانشجوی استان فارس آذرماه برگزار و در راستای این یادواره آثار شهدای دانشجوی استان جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۶۹۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

محمد خشنود فتح‌آبادی مسئول کمیته جمع‌آوری آثار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دانشجوی استان فارس اظهار داشت: عملیات فرهنگی سرکشی از خانواده معظم سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس با عنوان"میثاق با هم دانشگاهی آسمانی" همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده که از این تعداد 130 شهید بزرگوار مربوط به شیراز و 255 شهید نیز مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

وی با بیان اینکه سرکشی از خانواده معظم شهدای دانشجوی استان فارس با حضور مسئولان دانشگاه‌ها، فعالان دانشجویی، مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود افزود: تیم‌های سرکشی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این راستا انجام شده است.

مدیر نیروی انسانی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اهدای لوح تقدیر و کارت دانشجویی ویژه شهدای دانشجوی فارس به خانواده محترم این بزرگواران در سرکشی‌ها خبر داد و تصریح کرد: در این دیدارها و سرکشی‌ها که در راستای دومین یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس برگزار می‌شود، به جمع‌آوری آثار، وصیت‌نامه‌ها، خاطرات، مستندات، بانک اطلاعات شهدای دانشجوی استان فارس و غیره پرداخته می‌شود. 

خشنود فتح‌آبادی با تاکید بر جمع‌آوری، ساماندهی، حفظ و شناساندن آثار شهدای دانشجو گفت: بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا و ارتباط با این عزیزان در ترویج گفتمان ایثار و شهادت موثر است.

مسئول کمیته جمع‌آوری آثار ستاد دومین یادواره سرداران و385 شهید دانشجوی استان فارس بیان کرد: این یادواره آذر ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها