شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) از ضروریات عزاداری‌های محرم است/ملت انقلابی ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بر اهمیت شناخت اهداف امام حسین (ع) در مراسم عزاداری ماه محرم تاکید نمود.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۲۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در مراسم عزاداری تاسوعاییان حسینی که در شهر سریش آباد برگزار شد اظهار داشت: عزاداری در ماه محرم و برای امام حسین (ع) باید سنگین و باشکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه حفظ احترام مراسمات عزاداری ضروری است افزود: عده‌ای با بیان سخنانی به دنبال کمرنگ ساختتن اهمیت این مراسمات هستند در حالی که باید این مراسمات مذهبی با احترام و با حفظ و رعایت اخلاق حسنه برگزار شوند.

آیت الله حسینی شاهرودی خاطر نشان کرد: باید هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا برای همگان و بخصوص برای نسل جوان به خوبی تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) برای حفظ عزت و استقلال مسلمانان در تمامی طول تاریخ قیام کردند و در برابر دشمنان اسلام ایستادند.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: باید برای حفظ عزت مسلمانان در برابر دشمنان ایستاد و شعار هیهات من الذله سرداد که همین شعار ملت ما را در انقلاب اسلامی پیروز کرد و پیروزی ما را در هشت سال دفاع مقدس در برابر تمامی جهانیان به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: شعار هیهات من الذله همان شعاری است که ملت ایران اسلامی را در برابر نوکران استکبار جهانی که به دنبال خدشه دار ساختن امنیت این مرز و بوم بودند پیروز نمود و هم اکنون تحریم‌های دشمنان را برای ملت ایران اسلامی بی اثر ساخته است.


وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی عزت و استقلال خود را در برابر دشمنان حفظ کرده اند گفت: ملت مقاوم، متدین، انقلابی و ولایت مدار ایران همواره مطیع رهبری بوده اند و در برابر دشمنان ایستاده اند و استقلال و عزت خود را حفظ کرده اند.


آیت اللله حسینی شاهرودی در پایان با بیان اینکه این اقتدار همیشه توسط ملت ایران اسلامی حفظ خواهد شد افزود: این ملت مسلمان و انقلابی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات