مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

تسریع پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با افزایش مشارکت خیران در سپرده‌گذاری صندوق امداد ولایت

افزایش مشارکت خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت موجب می‌شود در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت از کمیته امداد تسریع شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۸۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از خدمات اثربخش این نهاد ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه هدف است، گفت: خدمات قرض‌الحسنه کمیته امداد در قالب وام‌های اشتغال و کارگشایی به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود .

هدایت صفری بابیان اینکه وام کارگشایی پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند به‌منظور رفع نیازهای ضروری خانوارهای تحت حمایت و بر اساس اولویت به آن‌ها انجام می‌شود ، افزود :همچنین از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زمینه ایجاد اشتغال برای گروه‌های مختلف مددجویی این نهاد فراهم می‌شود.

وی اظهار داشت: با ایجاد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت وام‌های پرداختی کمیته امداد از طریق این صندوق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه ایجاد صندوق امداد ولایت استان  باهدف توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و ارائه خدمات قرض‌الحسنه به نیازمندان انجام‌شده است، بتصریح کرد : زمینه‌سازی برای سپرده‌گذاری خیران در صندوق مداد ولایت به‌منظور ارائه خدمات به نیازمندان از طریق سپرده‌های خیران از اهداف مهم دیگر ایجاد این صندوق است .

هدایت صفری در ادامه از پرداخت بیش از  دو هزار و 198مورد تسهیلات  قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان به جامعه هدف این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از مجموع تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هزار و 850مورد در قالب وام کارگشایی به میزان چهار میلیارد و 172میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری بوده است .

وی افزود : همچنین به‌منظور اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از سه میلیارد و  680میلیون تومان نیز در قالب 348 وام قرض‌الحسنه اشتغال به جامعه هدف این نهاد از ابتدای امسال از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت‌شده به مددجویان تحت حمایت از محل منابع داخلی کمیته امداد و سپرده خیران بوده است ، گفت: افزایش مشارکت خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت موجب می‌شود در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت از کمیته امداد تسریع شود.

وی با دعوت از خیران علاقه‌مند به سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت افزود : خدمات صندوق امداد ولایت با پشتیبانی بانک ملی انجام می‌شود و خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و شعبه صندوق امداد ولایت در خیابان بعثت زنجان در این سپرده خود را به‌منظور ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان به ودیعه گذاشته و در توسعه سنت حسنه قرض‌الحسنه در استان سهیم شوند.

 

 

ارسال نظرات