خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

ایران به برکت خون شهدا به قدرت برتر منطقه ای تبدیل شده است

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در یادواره شهدای محله خیابان تبریز، گفت: اگر ما امروز به یک قدرت تراز اول جهانی در حال تبدیل شدن هستیم و توانسته‌ایم در 40 سال گذشته همه تهاجمات استکبار را خاموش کنیم به‌برکت خون شهداست.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۴۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محسن حسن خانی با بیان اینکه «ما به اولویت اول در جهان تبدیل شده‌ایم»، اظهار داشت: پیش از انقلاب هم ایرانی بودیم ولی اسلام بر ما هویت بخشید، زمانی که امام راحل طلوع کرد و خورشید اسلامی بر این سرزمین تابید اسلام به ما هویت ایرانی بخشید تا به مسلمان و ایرانی بودن افتخار کنیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا به ما اهانت کرد و ما را حامی تروریست نامید در حالی که چند ماه گذشته اعلام کرد که داعش ساخته قدرت آمریکاست، ما به رئیس جمهور آمریکا می‌گوییم او باید تاریخ نزدیک را مطالعه کند، به او می‌گوییم همه رئیس جمهورهای پیشین آمریکا در روند انقلاب همه قدرت خویش را به کار بردند تا نظام اسلامی ما را متوقف کنند، به او واقعه طبس را یادآور می‌شویم که چیزی به‌جز مشتی خاکستر بر جای نماند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ما زندگی خود را بر اساس تعامل با آمریکا بنا نکرده‌ایم، زندگی ملت ایران مستقل از برجام است، اگر می‌خواهید برجام را نقض کنید بدانید از خدا این را می‌خواهیم چراکه بدون برجام بهتر پیشرفت می‌کنیم.

حسن خانی اضافه کرد: ما فرض می‌کنیم در جغرافیای سیاسی جهان واقعیتی به‌نام آمریکا وجود ندارد و این فرض ماست و ما با این فرض زندگی می‌کنیم، اگر برجام برای شما تنها گزینه است برای ما اصلاً گزینه نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها