مسوول بسیج اساتید دانشگاه مراغه در گفت‎و گو با «بسیج»:

مدیران دانشگاه باید از روحیه بسیجی برخوردار باشند

کاظمی گفت: در آن فضاهایی که مدیریت‎های دانشگاه تفکر بسیجی دارند و روند کارشان با بسیج و روحیه بسیجی همسوست، حرکات مثبتی که در دانشگاه صورت می‎گیرد بیشتر، دقیق‎تر و عمیق‎تر است.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۴۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

حمید کاظمی مسوول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج به لزوم همراهی و همسویی دانشگاه با بسیج اشاره کرد و گفت: همراهی دانشگاه با بسیج موجب می‎شود دانشگاه را از آن رخوت و رکود فکری و روند ثابت خارج کند.

مسوول بسیج اساتید دانشگاه مراغه در توضیح این مطلب بیان داشت: هر زمانی که دانشگاه‎های ما که از ورود به مباحثی چون مباحث سیاسی و حوزه بصیرت‏افزایی فاصله پیدا کردند دچار یک رکود و رخوت می‎شوند.

کاظمی در ادامه به اهمیت دارا بودن مسئولین از روحیه و تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی مدیریت‎های دانشگاه‎ها این هماهنگی را با بسیج ندارند و این مسئله باعث می‏شود که حرکاتشان کند شود، اما در آن فضاهایی که مدیریت‎های دانشگاه تفکر بسیجی دارند و روند کارشان با بسیج و روحیه بسیجی همسوست، حرکات مثبتی که در دانشگاه صورت می‎گیرد بیشتر، دقیق‎تر و عمیق‎تر است.

مسوول بسیج اساتید دانشگاه مراغه در خاتمه اظهار داشت: به نظر بنده تشکل‎های بسیجی به خصوص تشکل بسیج اساتید بایستی در انتخاب رده‎های مدیریتی دانشگاه ورود پیدا کنند و باید فضایی در جامعه و در دانشگاه‎ها و بین مسئولین ایجاد شود که از نیروهای بسیجی و تفکرات بسیجی استفاده کنند و در اتاق فکرهای خود از این نیروهای بسیج که پناسیل خیلی بالایی دارند بهره بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار