۲+-گروه بین الملل / حوزه آمریکا، اروپا۱۳۹۶/۰۷/۱۰ :: ۱۵:۵۰ رئیس موساد:

هر سال هزاران عملیات در قلب دشمنانمان انجام می‌دهیم

«یوسی کوهن» رئیس سازمان اطلاعاتی خارجی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفته که این رژیم هر ساله هزاران عملیات در «قلب کشورهای دشمن» انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۵۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  در حالی که حملات رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه و حامیان آن از یک سو و حمایت‌های تل‌آویو از گروه‌های تروریستی مخالف دولت سوریه از سوی دیگر ادامه دارد، عالی‌ترین مقام اطلاعاتی این رژیم اظهاراتی درباره اقدامات موساد در «کشورهای دشمن» مطرح کرده است.

«یوسی کوهن» رئیس سازمان اطلاعاتی خارجی رژیم صهیونیستی در یک مراسم در اراضی اشغالی درباره عملیات و اقدامات خارجی این رژیم صحبت کرد.

به گزارش برخی خبرنگاران رژیم صهیونیستی، رئیس موساد در این مراسم گفت: «ما هر ساله، هزاران عملیات انجام می‌دهیم که برخی از آنها پیچیده و جسورانه در قلب کشورهای دشمن انجام می‌شود».

هرچند این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اگرچه به نام «کشورهای دشمن» اشاره‌ای نکرده اما در سال‌های اخیر اقداماتی از قبیل شهادت «محمد الزواری» دست زده است.

الزواری تونسی سال گذشته در مقابل خانه‌اش در شهر «صفاقس» تونس ترور شد. طبق گزارش‌ها او در زمینه ساخت پهپاد با گردان‌های عزالدین قسام فلسطین همکاری داشت.

رئیس جمهوری تونس اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی، مظنون اصلی ترور مهندس صنعت هوایی این کشور و کارشناس پهپادی حماس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات