پرداخت تسهیلات بلا عوض برای تکمیل منازل نیمه کاره

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویراحمد از پرداخت تسهیلات بلاعوض برای تکمیل منازل مسکونی نیمه کاره در روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۷۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویراحمد گفت: به افردای که تسهیلات ۱۰ تا ۱۸ میلیون تومان d. پرداخت تسهیلات بلا عوض برای تکمیل منازل مسکونی نیمه کارهدریافت کرده و نتوانسته اند منازل خود را تکمیل کنند تسهیلات بلا عوض پرداخت می‌شود.
آقای مرادی سقف پرداخت این نوع تسهیلات را بین ۱ تا ۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این نوع تسهیلات به اقشار کم درآمد و پس از عکس برداری و تایید کارشناس بنیاد مسکن با هدف تکمیل منازل مسکونی پرداخت می‌شود.
وی از پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی در قالب اعتبارات حوادثی خبر داد و گفت: کسانی که دارای منازل مسکونی فرسوده و یا بر اثر زمین لرزه و ریزش کوه در مناطق دور دست در معرض خطر هستند ۲۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵ میلیون تومان هم تسهیلات بلا عوض برای مقاوم سازی این نوع منازل مسکونی پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه در صورت همکاری بانک‌های عامل مشکلی در پرداخت این نوع تسهیلات وجود نخواهد داشت افزود: متقاضیانی که دارای منازل مسکونی در معرض خطر هستند می‌توانند برای دریافت این نوع تسهیلات به اداره بنیاد مسکن شهرستان مراجعه و ثبت نام کنند.
ارسال نظرات