رتبه سوم نیروی انتظامی در مقابله با جرائم

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشور در زمینه پیشگیری و مقابله با جرایم را دارد.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۷۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
فرمانده انتظامی استان در دیدار مسئولان و کارکنان انتظامی استان با امام جمعه یاسوج گفت: در نتیجه عواملی نظیر ارتقاء شاخص‌های امنیتی میزان جرایمی مثل سرقت و نزاع‌های دسته جمعی در ۶ ماهه اول امسال به نسبت مدت مشابه پارسال به ترتیب ۲۷ و ۱۱ درصد کاهش داشته است.
سردار انصاری افزود: در عین حال میزان کشفیات مواد مخدر هم ۱۴ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با تعریض جاده‌ها میزان تصادفات کمتر شده، اما حوادث رانندگی همچنان نگران کننده است.
فرمانده انتظامی همچنین از اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه درهفته نیروی انتظامی در استان خبرداد و گفت:برگزاری صبحگاه مشترک، نشست هم اندیشی با اصناف، همایش تخصصی فرماندهان، کلانتری ها، پاسگاه‌های استان، ملاقات مردمی مسئولان نیروی انتظامی با مردم و اجرای طرح "مردم یاری" از جمله این برنامه است.
امام جمعه یاسوج هم نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه حائز اهمیت و حیاتی دانست وگفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند وظیفه‌ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تاکید بر حمایت و همیاری مردم با نیروی انتظامی افزود: پلیس هم باید با انگیزه و تلاش بیشتر با بهره گیری از همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه وقوع جرم و فساد در جامعه را مسدود کند.
ارسال نظرات