فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

جنگ تحمیلی؛ نماد ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با حضور در مدرسه کریمه اهل بیت(ع) اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۵۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی گفت: جنگ تحمیلی نماد ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود و امتحان بزرگی بود که در سرنوشت ملت بزرگ ایران رقم خورد. ملتی که با رهبری الهی امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی خود را با دست‌های خالی و به‌رغم حمایت همه‌جانبه قدرت‌های جهانی از رژیم طاغوتی شاه پهلوی به پیروزی رساند.
وی افزود: پس از گذشت قرن‌های متمادی، قوانین اسلام مرجع حاکمیت و نظام حکومتی یک کشور شیعی قرار گرفت و یا به عبارتی برای اولین بار مذهب شیعه به سرپرستی و رهبری یک عالم دینی حکومت تشکیل داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد ادامه داد: با پیروزی انقلاب زمینه مناسبی فراهم شد تا جهان با گفتمان تازه‌ای آشنا شود و آن تفسیر قوانین حاکم بر نظام اجتماعی و جهان بر اساس آموزه‌های الهی بود که به کامل‌ترین شکل ممکن در دین اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) گنجانده‌شده بود و اهمیت این امر آنجا مشخص می‌شود که بشر آن روز دین را افیون توده‌ها می‌دانست و آن را از ایفای نقش فعال بازداشته و به گنج کلیسا‌ها و... رانده بود و تلاش می‌کرد تا این قوانین را باعقل بشری بر مبنای منافع مادی تعریف کند.
ارسال نظرات