فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

نشان دادن ایثارگریهای رزمندگان ؛هدف از برنامه نمایش رزمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد طی مراسمی از برادران وظیفه ای که در برنامه نمایش رزمی شرکت کرده بودند؛تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۶۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: اگرچه جنگ، ظاهری زشت دارد، اما کیمیاگرانی در هشت سال دفاع مقدس پیدا شدند که صحنه‌هایی زیبا آفریدند و همانند سفیر کربلا که در پاسخ عبیدالله بن زیاد فرمود: «ما رأیت الا جمیعاً» از مرگ و خون، زیبایی خلق کرده و میدان مرگ را به همایش دعا و نیایش با پروردگار تبدیل کردند و اسرار قرآن و ادعیه معصومان (ع) را بر دل‌های پاک و مستعد حقیقت گشودند.
زارع کمالی بابیان اینکه در این‌سوی مرز‌ها نیز بسیاری از کسانی که این روز‌ها طلبکارانه به میدان آمده‌اند و می‌خواهند ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به موزه بسپارند، همان آیه‌های یأس را تکرار می‌کردند، تأکید داشت: دین معجزه کرد و ایرانی سلحشور را چنان برانگیخت که باعث حیرت جهانیان شد، نمودارشدن قدرت دین به‌عنوان عامل اصلی حفظ عزت و اقتدار ملی، از دیگر زیبایی‌های جنگ و هشت سال دفاع مقدس شد.
وی در ادامه گفت:امسال برنامه نمایش رزمی با مدیریت ناحیه روح الله یزد در هفته دفاع مقدس در موقعیت شهید رشیدی و با همکاری برادران پایور و وظیفه برگزار شد.
برنامه نمایش رزمی چند سالی است که بصورت نمایش زنده با هدف نشان دادن گوشه‌ای از ایثارگری‌های رزمنگان دفاع مقدس اجرا می‌شود که ان شاء الله بتواند گامی مثبت در جهت آشنا نمودن مردم با فرهنگ دفاع مقدس باشد.
ارسال نظرات