امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

عیان شدن دروغ شاخدار ترامپ در جهان/ آمریکایی ها خود عامل ناامنی هستند

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: دروغ شاخدار ترامپ مبنی بر اینکه مسلمانان عامل نا امنی در جهان هستند عیان و در دنیا رسوا شد
کد خبر: ۸۹۲۸۹۸۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان با اشاره به تیر اندازی مرگبار در لاس و گاس و کشته شدن تعدادی زیادی از شهروندان آمریکایی در این شهر اظهار داشت: برای آمریکا و مردم این کشور مشخص شد که ملت‌های مسلمان عامل نا امنی در جهان نیستند و آمریکا خود عامل نا امنی در منطقه و جهان می‌باشد.
وی افزود: ترامپ ورود اتباع چند کشور را به آمریکا به دلیل ایجاد نا امنی ممنوع کرده است، اما با این حادثه مشخص شد که اتباع خارجی که از کشور‌های اسلامی و دیگر ممالک به این کشور مهاجرت و یا سفر می‌کنند، نا امنی ایجاد نمی‌کنند.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: شرارت ها، مشکلات و نا امنی‌ها ریشه در خود آمریکا دارد و این موضوع برای خود آمریکا مشخص شده است.
مولوی رئیسی ادامه داد: دروغ شاخدار ترامپ هم در جهان عیان شد که موجب به صدا در آمدن طبل رسوایی رئیس جمهور آمریکا در دنیا شد.
وی خاطر نشان کرد: ترامپ و دیگر کشور‌ها بدانند که مسلمانان دارای ایمان و وجدان هستند که ایمان مسلمانان به آنان اجازه ایجاد ما امنی را نمی‌دهد.
ارسال نظرات