وصیت همه شهدای مدافع حرم حمایت از ولی فقیه است/ همایش بزرگ رهروان زینبی با ندای لبیک یا زینب در ساری برگزار شد

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه شهید حججی محبوب دل‌های مسلمانان شد و ما به داشتن چنین جوانی افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: همه شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه‌های خود از ولایت فقیه صحبت به میان آوردند و بر حمایت از ولی فقیه تاکید کردند.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۰۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم‌حیدری جناسمی در همایش رهروان زینبی استان مازندران که با ندای «لبیک یا زینب(س)» در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: حضرت زینب(س) واقعه کربلا را بقا و استمرار داد.

وی با بیان اینکه اگر حضرت زینب(س) نبود واقعه کربلا فراموش می‌شد و امروز استمرار واقعه کربلا و آگاهی از مظلومیت امام حسین(ع) را مدیون این شخصیت هستیم، افزود: شهدای مدافع حرم مانند سربازان امام حسین(ع) در حال مقابله با گروه‌های تکفیری هستند اما در مقابل داعشی‌های بی‌دین در لشکر یزید هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مظلومیت و محبوبیت شهید حججی، بیان کرد: شهید حججی بازیگر سوپراستار سینما نبود، بازیکن فوتبال نبود، شهید حججی چهره مشهور نبود اما همه دیدید که چه تعداد در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند.

حیدری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از محبوبیت شهید حججی واهمه دارد اما این را هم خوب بداند در دامان انقلاب شهید حججی‌ها پرورش یافته‌اند.

وی با بیان اینکه شهید حججی محبوب دل‌های مسلمانان شد و ما به داشتن چنین جوانی افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: همه شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه‌های خود از ولایت فقیه صحبت به میان آوردند و بر حمایت از ولی فقیه تاکید کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: همایش بزرگ رهروان زینبی یک همایش بزرگ سیاسی و دینی است که با ندای لبیک یا زینب(س) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها