مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

برگزاری دوره های تربیت مربی سواد رسانه ای

رضایی گفت: تربیت مربی سواد رسانه ای در دستور کار ما به عنوان بسیج رسانه قرار دارد و برنامه ریزی می کنیم که کارشناسان راشناسایی کرده و یک دوره آموزشی بگذاریم تا آگاهی دهی در این خصوص صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۲۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

سجاد رضایی  مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی و کم کاری مسئولان در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و استفاده بی حد و بی قید و شرط از فضای مجازی ضرورت دارد در حوزه سواد رسانه ای کارهای بهتری صورت گیرد.

وی افزود: استفاده بیجا از اینترنت و فضای مجازی معضلات اخلاقی و اجتماعی زیادی را ایجاد کرده و تازه اول راه است و سالهای بعد آسیب های این حوزه بیشتر و بیشتر نمایان می شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: تجاوز ها و قتل هایی که صورت می گیرد و بعد از بررسی ها مشخص می شود که شخص متجاوز و قاتل تحت تاثیر فضاهای مجازی به این اقدامات ناشایست دست زده نشان می دهد که آسیب های این حوزه جدی و روز افزون است و این هشداری برای مسئولان و مردم جامعه است که واقف باشند.

رضایی  بیان داشت: تربیت مربی سواد رسانه ای در دستور کار ما به عنوان بسیج رسانه قرار دارد و برنامه ریزی می کنیم که کارشناسان راشناسایی کرده و یک دوره آموزشی بگذاریم تا آگاهی دهی در این خصوص صورت بگیرد.

 

ارسال نظرات