همایش روز شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه کوهرنگ از برگزاری همایش شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۸۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار کرم نظری با اشاره به روز 17 مهرماه سالروز ورود با برکت مقام معظم رهبری به روستاهای لبد بازفت و سرآقاسيد کوهرنگ است اظهار کرد: همایش روز شهرستان کوهرنگ مصادف با این تاریخ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همين مناسبت روز دوشنبه مورخ 17 مهر با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان و مسئولین استانی و شهرستانی، آئین تجديد ميثاق با شهدای گلگون کفن ايران اسلامی، شهدای مدافع حرم در مصلی شهر چلگرد برگزار می‌شود.

نظری افزود:  ديدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماينده ولی فقيه و امام جمعه شهرکرد از برنامه‌های اصلی این روز می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: تبيین روز شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری برنامه‌های مختلف در سه بخش مرکزی، صمصامی و بازفت و همچنین نامگذار‌ شهرها به این عنوان از ديگر برنامه‌های روز شهرستان کوهرنگ است.

وی معرفی شهدا به نسل جوان را از مهم‎ترین وظایف عنوان کرد وافزود: شهرستان کوهرنگ با مصافت طولانی که دارد مردم شهرستان در تمامی دوران دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و همیشه در تمانی عرصه ها پیشتاز بود‌ه‌اند و خواهند بود.

ارسال نظرات