خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی مراغه:

ایجاد امنیت بدون مشارکت مردم امکان ناپذیر است

فرمانده انتظامی مراغه در جمع خبرنگاران گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تعامل و همکاری بیشتر مردم و پلیس است چرا که اجرای طرح های امنیتی و انتظامی بدون مشارکت مردم مشکل و امکان ناپذیر است.
کد خبر: ۸۹۲۹۲۷۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

رضا اصلانی فر اظهار کرد: دیدار با امام جمعه، سخنرانی فرمانده انتظامی قبل از خطبه های نمازجمعه و ارائه مشاوره حقوقی و روانشناسی از جمله برنامه های فرماندهی انتظامی مراغه در این هفته است.
وی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، همایش ها و نمایشگاه ها و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در این شهرستان عنوان کرد.
سرهنگ اصلانی فر افزود: در همین راستا مانور موتورسیکلت سواران قانونمند نیز در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی همچنین گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی مراغه در سال گذشته و 6 ماهه امسال ارائه کرد و گفت: کاهش نزاع خیابانی، کاهش 2 درصدی جرائم سرقت در سال 95 و تداوم آن در 6 ماهه نخست امسال، رشد هفت برابری برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و افزایش 2 برابری کشفیات کالای قاچاق در 6 ماهه اول سال از جمله اقدامات موثر فرماندهی انتظامی شهرستان است.
سرهنگ اصلانی فر همچنین در مورد قتل 2 عضو خانواده در یکی از روستاهای مراغه، اظهار کرد: در این حادثه که چهارم مهرماه جاری اتفاق افتاد پدر 41 ساله به همراه پسر 3 ساله اش کشته شدند و مادر خانواده نیز به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل و بستری شد.
وی افزود: به دنبال این حادثه، پرده برداری از این جنایت در دستور کار ماموران آگاهی و قضایی قرار گرفت و در کمتر از یک هفته، قاتل دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد که علت این جنایت  خصومت قبلی قاتل با خانواده قربانی بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی مراغه همچنین از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع انواع جرایم و برخورد با متخلفان، هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند و نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تقدیرهای خود را در خصوص عملکرد پلیس به سامانه 197 گزارش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها