مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری مازندران

اختصاص تسهیلات عمده برای ایجاد اشتغال در مازندران

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری مازندران با بیان اینکه برای رهایی از بند بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی دو تسهیلات عمده و حجیم در دستور کار داریم گفت: بر حسب دستور استاندار و تأکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در کارگروه تخصصی اشتغال استان به دنبال جذب حداکثری اعتبارات هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۷۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، لیلا واثقی در جلسه کارگروه اشتغال به بررسی وضعیت پرداخت اعتبارات تبصره 1۶ قانون بودجه سال ۱۳۹6 و اعتبارات مربوط به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی پرداخت و گفت: از آنجایی‌که وام‌های اختصاص داده شده به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تبصره‌ای است حداکثر جذب باید تا آذرماه امسال باشد.

وی با بیان اینکه برای رهایی از بند بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی دو تسهیلات عمده و حجیم در دستور کار داریم، افزود: بر حسب دستور استاندار و تأکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در کارگروه تخصصی اشتغال استان به دنبال جذب حداکثری اعتبارات تبصره 18 و اعتبار 1.5 میلیارد دلار ارزی با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری مازندران بیان کرد: همه دستگاه‌ها در شهرستان ملزم به ایجاد اشتغال و رفع محرومیت‌زدایی هستند و سامانه رصد دستگاه‌ها را در رسیدن به این مهم کمک می‌کند.

این مسؤول تصریح کرد: سامانه رصد دامنه گسترده‌ای را شامل می‌شود و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل جذب را به صددرصد برسانیم.

وی تاکید کرد: تمامی پرونده‌ها از طرف کمیته امداد خمینی و بهزیستی باید تا پایان مهرماه سال جاری ارسال شود تا با اجرایی شدن تسهیلات جدید با مشکل مواجه نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها