خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه:

نخستین معیار برای انتخاب افراد باید اعتقاد و تعهد باشد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در همایش یادآوران معروف با اشاره به آیاتی از قرآن، خطاب به دانش آموزان گفت: در همه مراحل زندگی، نخستین معیار گزینش ها و انتخاب ها باید ایمان، اعتقاد و تعهد باشد.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۴۹
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف ساجدی فر یادآور شد: مطابق با تعالیم مقدس قرآنی و اسلامی، تقوی مهمترین فضیلت اخلاقی انسان است چرا که نشان می دهد ایمان تا چه حد در وجود فرد رسوخ کرده است.

   وی افزود: حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی توسط دانش آموزان در گرو ایمان قلبی راسخ، نیت متعالی و سالم و نیز عمل مناسب است.

   مدیر آموزش و پرورش میانه در ادامه، دانش آموزان را به علم معرفت گرا با مطالعه و تدبر در زندگی شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم دعوت کرد و گفت: داشتن بصریت و شناختن لحظه ها و مرز ها و همچنین غنیمت شمردن فرصت ها، جهاد شما دانش آموزان است.

  در این همایش محمّد بیرامی؛ جانشین فرمانده سپاه میانه در سخنانی به روشنگری در خصوص توطئه های دشمن پرداخت و از دانش آموزان خواست تا با عمل به دستورات اسلام، توطئه های دشمنان را خنثی کنند. 

نخستین معیار برای انتخاب افراد باید اعتقاد و تعهد باشد

نخستین معیار برای انتخاب افراد باید اعتقاد و تعهد باشد

   همایش یادآوران معروف با حضور بیش از 300 نفر از دانش آموزان بسیجی در دبیرستان نمونه دولتی شهید باکری برای دانش آموزان پسر و در دبیرستان عفاف برای دانش آموزان دختر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها