خبرهای داغ:
از بیست و یکم مهرماه به مدت چهار روز؛

دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف برگزار می شود‎

مدیر روابط عمو می اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از بیست یکم مهر ماه در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۹۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، رحیم عبدالجباری هدف از برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی استان ها را ارتقای سطح علمی و دانش تخصصی و بهره گیری از فرصت های نوین اطلاع رسانی دانست و گفت: این دوره آموزشی از بیست و یکم تا بیست و چهارم مهر ماه به مدت چهار روز به میزبانی اداره کل اوقاف استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات اوقاف سراسر کشور براساس سرفصل های اداره آموزش سازمان اوقاف و با حضور اساتید مطرح دانشگاه برگزار می شود.

عبدالجباری خاطرنشان کرد: در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی حجت الاسلام و محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حجت الاسلام آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز حضور خواهند داشت.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: در این دوره آموزشی 60نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف شرکت خواهند نمود .

مدیر روابط عمومی سازمان  اوقاف با اشاره به دستاوردهای روابط عمومی سازمان اوقاف و ادارات اوقاف در سال های اخیر افزود: پس از برگزاری این دوره ها هم اکنون شاهد رونق وقف های جدید در کشور به همت اصحاب وقف و رسانه و گسترش توجه به این سنت نیک اسلامی و ملی در سطح کشور هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها