امام جمعه اصلاندوز:

هدف آمریکا مخالفت با اسلام ناب محمدی(ص) است

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام،هدف نهایی آمریکا را مخالفت با اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۳۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت:در قرآن کریم 10 آیه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است.

وی افزود:امربه معروف و نهی از منکر راه پیامبران،مورد تاکید اسلام و فریضه بسیار بزرگ است که حقوق افراد، امینت خانواده و جامعه را تصمین می کند.بطوری که انجام آن باعث قوام احکام شریعت و ترک آن باعث لعن،نفرت و قطع برکت در جامعه خواهد شد.

امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان ولایی منطقه در مراسمات و برنامه های ماه محرم در مساحد و تکایا از دست اندرکاران برگزاری تجمع عاشورایی و هیات امنا روستاها و شهر قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین حضور پرشکوه ملت ولایتمدار ایران در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی را نشان از بالنده تر بودن نظام اسلامی برشمرد و به دیدار صمیمانه خانواده شهید حججی با مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی در ادامه به بدعهدی آمریکا و اظهارات بی عقلانه ترامپ در عمل نکردن به برجام اشاره کرد و گفت:آمریکا بد عهد است و هیچ وقت به عهد و پیمان عمل نخواهد کرد ذات آمریکا ذات ریگان است اصلا هیچ تفاوتی ندارد.

خطیب جمعه اصلاندوز هدف نهایی آمریکا را مخالفت با اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام انقلابی عنوان کرد و از دولتمردان خواست هر کاری را به پای برجام نکشانند و به برجام گره نزنند که امید است رییس جمهور و وزیر امورخارجه در مقابل عهد شکنی آمریکا در مساله برجام ایستادگی و برخورد جدی کنند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،امنیت و آسایش امروز در شهرها و روستاهای کشور را مدیون نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد:ایران تنهاترین کشور در جزیره امن دنیا قرار گرفته و این در سایه شهامت و شجاعت جوانان مرز و بوم ایران اسلامی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامتی بزرگترین نعمت هستند از تلاشها و زحمات نیروی انتظامی و مرزبانی منطقه اصلاندوز که شبانه روزی در راستای ایجاد امنیت و رفاه برای خانواده ها خدمت می کنند قدردانی کرد.

امام جمعه اصلاندوز به فرارسیدن روز روستا و عشایر اشاره کرد و گفت:باید قدردان زحمات و تلاشهای روستاییان و عشایر باشیم چرا که چرخش اقتصادی در کشور با تولیدات دامی و کشاورزی این قشر تحقق می یاید و امیدواریم مسئولان در راستای حل مشکلات و موانع موجود روستاییان و عشایر گامهای موثری را بردارند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان فرارسیدن سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی را که توسط داعش در حلب سوریه به شهادت رسیده بود تسلیت گفت.

         

منبع:ارس تبار

 

ارسال نظرات