خبرهای داغ:
پیام سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

اقتدار نیروی انتظامی، پشتیبان توسعه و نشاط اجتماعی شهر است

سرپرست شهرداری تبریز، اقتدار نیروی انتظامی را پشتیبان توسعه و نشاط اجتماعی شهر دانست و تصریح کرد: پیشرفت شهر و ارتقای شاخص‌های زندگی، در گرو امنیت و آرامش است.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۸۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی در پیام خود یادآور شده است: این پشتوانه، توسط سبزقامتان عزیز نیروی انتظامی در کشور و شهر عزیزمان، پابرجا بوده و اطمینان‌خاطر خادمان شهر و شهروندان را در پی داشته است.

وی با اشاره به این‌که شاخص‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، نیاز مبرم به نقش‌آفرینی انتظامی و امنیتی دارد، آورده است: نیروی انتظامی، حافظ صلابت، اقتدار و آرامش شهر و شهروندان است؛ آرامش و نشاط حاکم بر شهر، مرهون پلیس متخصص و متعهدی است که اجازه بروز زمینه‌های ناامنی را در شهر نمی‌دهد.

سرپرست شهرداری تبریز، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا، دغدغه‌های مشترک پلیس و مدیریت شهری را یادآور شده و آورده است: شهرداری تبریز در کنار رویکردهای عمران و سازندگی، شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی را مورد توجه قرار داده و هرگونه موفقیت در این حوزه را نیازمند تعامل تنگاتنگ با نیروی انتظامی می‌داند.

اسحقی در پایان، با تبریک به سبزقامتان پلیس و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرده است هم‌افزایی دو مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی، در ارتقای شاخص‌های خدمتگزاری به شهروندان موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها