مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان:

پیست اسکی در روستای فرسش الیگودرز راه اندازی می‌شود

مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان از راه اندازی پیست اسکی در روستای فرسش الیگودرز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۹۹۱۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان علی یاورعزیزپور اظهار داشت: مطالعات راه اندازی پیست اسکی در روستای فرسش الیگودرز توسط وزارتخانه در حال انجام است و پیگیری‌ها برای راه اندازی ورزش‌های زمستانی در این شهرستان ادامه دارد.


وی افزود: ورزش استان در مجموعه در حوزه‌های ورزشکار سازمان یافته، درآمد اجاره از اماکن ورزشی، توسعه زیر ساخت‌ها، کسب عناوین قهرمانی در ۶ ماه اول امسال توفیقات خوبی داشته است و ورزشکاران سازماندهی شده این استان از ۴۵ هزارنفر در سال گذشته امسال به ۵۲ هزار نفر رسیده است.

مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان عنوان کرد: این توفقیات حاصل تلاش همه همکاران درادارت ورزش جوانان استان وشهرستان‌ها وهمچنین کمک‌های هیات ورزشی وسازمان‌های مردم نهاد است وبا هماهنگی‌هایی که با سایر دستگاه‌ها انجام شده خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه خواهد شد.


وی تصرح کرد: شهرستان الیگودرز قبلا در رشته کشتی وسایر رشته‌های ورزشی قطب ورزش استان بود وانتظار داریم که در آینده به روز‌های اوج خود برسد.

عزیزپورگفت: شاه نصیری مدیریت اداره ورزش شهرستان با همکاری خوبی که با نماینده و سایر دستگاه‌ها داشته است توانسته ورزش شهرستان را فعال‌تر وپویا تراز گذشته نماید.
وی به جابجایی اداره ورزش وجوانان الیگودرز اشاره کرد وگفت: یکی از کار‌های مهم که در این ایام انجام شده است جابجایی اداره ورزش الیگودرز از داخل شهر به مجموعه ورزشی شهرستان که این امر سبب پویایی در رشته‌های ورزش الیگودرز شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه مجموع ملی ورزشی الیگودرز قبلا بلا استفاده بوده و هم اکنون ورزشکاران بسیاری از این مکان استفاده می‌کنند و با اختصاص مکان به هیات‌های ورزشی شاهد افزایش فعالیت آن‌ها هستیم.

وی استعداد یابی در ورزش استان را امری ضروری دانست وبیان کرد: سال گذشته استعداد یابی در مرکز استان اجرا شد و مرحله دوم این استعداد یابی امسال با راه اندازی سامانه‌ای در شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

عزیز پور به راه اندازی فعالیت‌های ورزش زمستانی در الیگودرز اشاره کردو افزود: پیشنهاد راه اندازی پیست اسکیت در روستای فرسش الیگودرزارائه شده است و تلاش و پیگری‌های لازم در خصوص تحقق این امر درحال انجام است.


مدیر کل اداره ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد: شهرستان الیگودرز با توجه به میزان بارش‌ها و سایر شرایط و ظرفیت‌ها در فصل زمستان محل مناسبی برای راه اندازی ورزش‌های زمستانی می‌باشد وهم اکنون نیز مطالعات راه اندازی پیست اسکی توسط وزارتخانه درحال انجام است.
 
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات