مسئول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

برگزاری دوره های مختلف سواد رسانه

بصیری گفت: در دستگاه های مختلف دروه های آموزشی را برگزار کردیم یکی از دوره هایی که برگزار شد دوره رسانه و خانواده بود که در نقاط مختلف تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۰۸۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما دوره تربیت مربی سواد رسانه ای را برگزار کردیم که در این دوره 120 مربی تربیت کردیم.

وی افزود: یکی دیگر از دوره هایی که برگزار شد دوره رسانه و خانواده بود که در نقاط مختلف تهران بود و انتهای شهریور ماه اختتامیه آن برگزار شد تا الان نزدیک ده هزار ساعت آموزش سواد رسانه داشته ایم. با بسیج مساجد و محلات توافقی را برای آموزش سواد رسانه در مساجد داشته ایم.

بصیری تصریح کرد: با وزارت نفت تفاهم نامه ای رابرای آموزش خانواده های آنها امضاء کردیم دوره تربیت مربی برای بسیج خواهران و جامعه زنان برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن شد. در حال رایزنی با آموزش و پرورش هستیم که آموزش فراگیر برای والدین داشته باشیم

مسئول سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: چند کانال تلگرامی در قالب آموزش سواد رسانه ایجاد کرده ایم که چند هزار نفر عضو در شبکه های اجتماعی دارند  تولیدات سواد رسانه در شبکه های اجتماعی داریم که با آرم ما منتشر نمی شود و هر کس اجازه دارد با آرم خود منتشر کند و نیت ما فقط انتشار این موشن گرافیک ها و عکس نوشته هایی است که تهیه می شود

بصیری گفت: در  دستگاه های مختلف دروه های آموزشی را برگزار کردیم بیمارستان بقیه الله برای تمام کارکنان خود دوره آموزش سواد رسانه را برگزار کرده است و قصد داریم تا پایان امسال انشاء الله دویست هزار نفر ساعت را در مدارسف مساجد و فرهنگسراها  آموزش سواد رسانه دهیم.

 

 

ارسال نظرات