خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی بناب:

افزایش 100 درصدی کشفیات کالای قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی بناب از افزایش 100 درصدی میزان کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۲۹۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رمضان اللهوردیان در آیین بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در جمع مسئولان و پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان افزود: در نیمه نخست امسال انواع کالای قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به کاهش 11 درصدی سرقت در این شهرستان اظهار کرد: در این مدت بیش از 75 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این ارتباط 700 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و معتادان تابلودار دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی بناب یادآوری کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 10 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 برقرار شده که ماموریت های لازم در این ارتباط انجام شده و بیش از 75 هزار نفر از مردم این شهرستان از نیروی انتظامی خدمات دریافت کرده اند.
 اللهوردیان با اشاره به افزایش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی ادامه داد: تصادفات درون شهری در این شهرستان در این مدت حدود 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یافته است.
وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان 'پلیس برای امنیت و امنیت برای همه' گفت: امسال با تلاش ماموران انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی، بناب به عنوان شهرستان امن در استان آذربایجان شرقی انتخاب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها