رئیس قرارگاه عمار:

انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (عج) است

رئیس قرارگاه عمارگفت: این انقلاب ما با یک کلمله " لا اله الا الله " شروع شد، اما آرام به این رسیدند که چه اهداف بزرگی را دارد این انقلاب به دنبال این است که زمینه را برای ظهور، ولی عصر (عج) آماده کند و این انقلاب دارای مقدماتی برای این ظهور است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۷۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، حجت الاسلام مهدی طائب در یادواره شهدای دهه کرامت که در ناحیه مقاومت خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: در عالم همه چیز برای آدمیزاد خلق شده است و به صورت سرمایه است، اگر انسان از کنار دنیا برداشته شود قیمتی ندارد، هرآنچه که در آن انسان دست داشته باشد ارزشمند می‌شود.

وی افزود: عمری که در اختیار داریم مجموعه نفس‌های ما است زمانی که ما به این دنیا می‌آییم خداوند طبق محاسبات برای ما حتی نفس کشیدن را تعیین کرده است و وقتی این تمام شود عمرتان به سر می‌رسد و لحظه هم مهلت ندارید.

رئیس قرارگاه عمار عنوان کرد: اینکه می‌گویند شهدا زنده اند، شهدا به روح زنده اند یا به جسم؟ خداوند می‌فرماید: که به شهدا مرده نگویید. " وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"اثرپذیری و اثرگذاری در امور از ویژگی انسان‌های زنده است که این امر در روح و روان آن‌ها اتفاق
می­افتد و به وسیله جسم و زبان ابراز می‌شود؛ اما خداوند از مردگان ابزار جسم را گرفته است بنابراین نمی‌توانند در امور دنیوی تأثیرگذار باشند، اما خداوند برای شهدای ابزار دیگری قرار داده است که می‌توانند اثرپذیری و اثرگذاری در امور دنیوی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند.

طائب خاطر نشان کرد: این انقلاب ما با یک کلمله " لا اله الا الله " شروع شد، اما آرام به این رسیدند که چه اهداف بزرگی را دارد این انقلاب به دنبال این است که زمینه را برای ظهور، ولی عصر (عج) آماده کند و این انقلاب دارای مقدماتی برای این ظهور است.

وی تصریح کرد: تنها ملتی که با تبعیت از رهبر خود و به برکت خون شهدا موتور حرکت به سمت ظهور را روشن نگهداشته، ملت ایران است.
 

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات