مدیر گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی شهرستان دلگان بیان کرد؛

عشق به هم‌نوع در اردوی جهادی /اردوهای جهادی فقیر وغنی ندارد

گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی متشکل ازجوانان انقلابی شهرستان دلگان در راستای محرومیت‌زدایی در این منطقه مشغول به احداث خانه‌ای برای محرومین است
کد خبر: ۸۹۳۰۴۹۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان،فصل تابستان همیشه یادآور اردو‌های جهادی است که همه‌ساله گروهی از دانشجویان با کشیدن رنج سفر راهی مناطق محروم می‌شوند تا بتوانند بخشی از مشکلات مردم ونیازمندان مناطق محروم را رفع کنند،اما این بار  وعده آن‌ها یک صبح گرم فصل پاییز در اواسط مهر ماه است از آن صبح‌ها که از همان آغازش گرم، میانش سوزان و انتهایش سخت... مقصد، اما محله حسین آباد در شهرستان دلگان است .
صبحدم با هماهنگی سپاه پاسداران ناحیه دلگان از مقابل دفتر بسیج سازندگی دلگان راهی سفر به روستای حسین آباد می‌شوند
.بدون تردید مهم‌ترین هدف اردو‌های جهادی پرورش روحیه جهادی و آماده شدن جوانان در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی است. جوانانی که در این اردو‌ها روح و جسم خود را پرورش می‌دهند تا در مقابل دشمن بیرونی بتوانند به پیروزی برسند.
گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی متشکل از نیرو‌های بسیجی و رزمندگان مدافع حرم در محله حسین آباد دلگان، ساخت خانه‌ برای محرومان این شهرستان را آغاز کرده اند.
مجید بامری مدیر گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه اعضای این گروه جهادی متشکل از نیرو‌های جوان و انقلابی محله حسین آباد شهرستان دلگان هستند، اظهار کرد: گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی از اوایل امسال با هدف خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان تشکیل شده است.
مدیر گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی دلگان تصریح کرد: جوانان این گروه جهادی ساخت خانه‌ای برای محرومان این شهرستان را آغاز کرده اند.
مجید بامری با اشاره به اینکه هدف اصلی این گروه جهادی رفع محرومیت زدایی از روستا‌های شهرستان دلگان است، اضافه کرد: تمام این اقدامات برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برخی از رزمندگان مدافع حرم شهرستان دلگان در این گروه جهادی حضور دارند، افزود: رزمندگان محور مقاومت که دیروز با یزیدیان و سفاکان جهاد و مبارزه می‌کردند، امروز با فقر و محرومیت در جنوب سیستان و بلوچستان مقابله می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید اعضای گروه جهادی شهید پیر بخش عبداللهی دلگان منویات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را اجرایی می‌کنند.
علی‌ای حال مقام معظم رهبری در مورد اردو‌های جهادی می‌فرمایند: «این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکات خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند؛ از لحاظ مادى، از لحاظ امور روزمره زندگى، از لحاظ معنوى و هدایت، بهره‌مند می‌شوند.»
ایشان می‌فرمایند: «شما اگر درس قرآن هم آنجا ندهید، خودِ حضور یک جوان مؤمن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایى، در بین جوانان، در بین مردم، مظهر مجسم آیه قرآن است؛ آن‌ها را به دین، به انقلاب، به معنویت، سوق می‌دهد.»
ارسال نظرات