فرمانده سپاه قدس گیلان:

مهم ترین انتظار شهدا از ما پیروی از ولی فقیه است

سردار عبدالله پور در یادواره 105 شهید لجستیک سپاه قدس گیلان گفت: راه برآورده کردن خواسته های شهدا را پیروی کردن از ولی فقیه دانست.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۵۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر یکشنبه در یادواره 105شهید لجستیک سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت ابوالفضل برگزار شد، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بعضی ها انقلابی گری را در زمره ی  بی نظمی و بی انضباطی می شمارند از ترفندهای دشمن جهت مخدوش کردن چهره ی انقلابیون است.

سردار محمد عبدالله پور به کمک های مردم گیلان در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زمانی که صحبت از شهدای تدارکات به میان می آید باید بیشترین یاد را از آیت الله احسان بخش بکنیم، که حق بزرگی در همه ی عرصه ها دفاع مقدس داشت.

وی شهدای میان شهدای دفاع مقدس، شهدای لجستیک را دارای تفاوت های ویژه ای دانست و افزود:  اگر آماد و پشتیبانی در جنگ حضور نداشتند آن جنگ قابل ادامه نبود و خیلی از شهدای آماد و پشتیبانی برای رساندن غذا و آب به رزمندگان در خط مقدم به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اذعان داشت: بعضی از شهدای آماد هم به دلیل شدت زیاد انفجار کامیون حامل مهمات به گونه ای به شهادت رسیدند که به هیچ وجه قابل شناسایی نبودند.

عبدالله پور با اشاره به فعالیت های آماد در دوران دفاع مقدس چند نمونه از این فعالیت های آنها را نام برد و گفت: تهیه و حمل غذا، پوشاک، آب، مهمات، وسایل مخابراتی و... بر عهدی آماد و پشتیبانی بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا برای مسیری که رفته اند از ما انتظار دارند که مهم ترین انتظارشان نیز حفظ امانتی به نام انقلاب اسلامی است.

عبدالله پور یکی از مهم ترین مشکلات مردم را اقتصاد دانست و تصریح کرد: برای خشنود کردن شهدا باید به دو نکته توجه داشت، اول آنکه می بایست اقتصاد مردم را حل کرد و دوم رفع موانع اشتغال است.

وی با اشاره به پیشرفتهای مختلف ایران در حوزه های مختلف بیان کرد: در عرصه ی موشکی به آن حد از توانایی رسیده ایم که یک ابرقدرت دنیا تمام فکرش این شده که چگونه جلوی توانمندی های ایران در این حوزه را بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان راه برآورده کردن خواسته های شهدا را پیروی کردن از ولی فقیه دانست.

وی به شاخص های انقلابی گری که توسط مقام معظم رهبری تبین شده است اشاره کرد و ادامه داد: کسانی که عاشق شهدا هستند باید انقلابی باشند انقلابی بمانند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بعضی ها انقلابی گری را در زمره ی  بی نظمی و بی انضباطی می شمارند از ترفندهای دشمن جهت مخدوش کردن چهره ی انقلابیون است، تصریح داشت:  مقام معظم رهبری در تبیین شاخصه های انقلابی گری در حرم حضرت امام خمینی(ره) پنج مورد از این شاخصه ها را بیان کرد که اگر هرشخصی پایبند به مبانی اساسی ارزش های اسلامی و انقلابی باشد در زمره ی انقلابیون قرار خواهد گرفت.

انقلاب اسلامی ایران نیز دارای مبانی بخصوصی است.

وی بابیان اینکه چرا باید برنامه‌های حوزه‌های آموزشی ما از فرانسه بیاید گفت: ما خودمان فرهنگ آموزشی غنی در کشور داریم که برگرفته از خون شهدا است پس‌نیازی نیست که بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند و مسئولان باید به سخنان صادقانه مقام معظم رهبری در این زمینه گوش فرا دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید در مقابل دشمن حساس باشیم گفت: امروز رسانه‌های بیگانه برای مردم ما دلسوزی می‌کنند درحالی‌که این نقشه آن‌ها برای تضعیف انقلاب است و دشمن کارش همین است و هیچ‌وقت به فکر موفقیت، پیشرفت ما نیست.

وی بابیان اینکه مراکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ما از دست‌ رفته است گفت: به همین دلیل مقام معظم رهبری دستور آتش به اختیار داده‌اند زیرا مدیرت فرهنگی ما روی زمین‌مانده است و نیروی جوان فرهنگی باید کارهای تمیز فرهنگی و اجتماعی انجام دهد.

ارسال نظرات