جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

حفظ آثار دفاع مقدس بعنوان یک امر ارزشی مهم است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۶۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان که حوزه هنری خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: کار کردن در حوزه دفاع مقدس، کاری مقدس است وترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ما است.

وی افزود: کشور ما اکنون بعد از چهار دهه در اوج اقتدار و قدرت به سر می‌برد و این نصرت الهی و وعده خداوند متعال است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: امام امت پایه دائمی این انقلاب را گذاشتند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل کنونی و آیندگان از وظایف مهم همه ما است.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه چشم طمع به هیچ کشوری نداشته، ولی اوج اقتدار و نهضت پیامبر (ص) و ائمه (ع) را می‌خواهد و آن را برای جهانیان به ارمغان آورد و شرایط حاکم مطلق جهانی را برای امام زمان (عج) فراهم آورد.

قاسم‌زاده گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۶۹ تأسیس و در سال ۷۱ از سوی رهبری به تصویب رسید که ترکیبی از نیرو‌های مسلح، دولتمردان، سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است.


تصریح کرد: این بنیاد همواره حافظ منافع کشور، همه مردم و جناح‌های سیاسی است و دریایی بیکران برای تمام کسانی که می‌توانند در این راه قدم بردارند است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و در برهه‌ای که بسیاری از رزمندگان و جانبازان و خانواده معظم شهدا هستند، می‌توان با گردآوری خاطرات این عزیزان تاریخ انقلاب را زنده نگه داشت و تجارب این تاریخ را به نسل‌های بعد انتقال داد.
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات