مدیرکل تأمین اجتماعی استان:

مدیریت جامعه گسترده تحت پوشش تأمین اجتماعی مبتنی بر مدیریت نوین است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان گفت:جامعه گسترده و انبوه تحت پوشش تأمین اجتماعی را نمی‌توان با مدیریت سنتی اداره کرد، و این سازمان نیازمند مدیریت نوین بودکه این رویکرد خوشبختانه در چهارساله‌ی اخیر شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۵۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمزه لوی در بازدید از شعبه کوهدشت و در نشست با کارکنان این شعبه با اشاره به شرایط ویژه سازمان به عنوان یک مجموعه درآمد هزینه اظهار داشت:سازمان در چند سال اخیر به دلیل مواجهه با پدیده سالخوردگی و افزایش مستمری بگیران و خروجی‌ها و کاهش بیمه پردازان و ورودی‌ها نیازمند یک مدیریت سیستماتیک و ارگانیک است و لازم است در این راستا ضمن مدیریت صحیح مصارف در جذب منابع و بیمه پردازان جدید به منظور را ارائه خدمات به موقع به جامعه تحت پوشش سازمان بکوشیم.


وی با تأکید به اهتمام و توجه جدی کارفرمایان در پرداخت به موقع حق بیمه کارگران خود به سازمان گفت:کارفرمایان استان بر اساس آخرین برآورد‌ها ٣٠٦ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار هستند که ١٢ میلیارد تومان از آن سهم کارفرمایان شهرستان کوهدشت است.



وی تصریح کرد: خدمات نوین و الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی و رویکرد به توسعه خدمات غیرحضوری را از افتخارات و دستاورد‌های ارزشمند این سازمان قلمداد کرد.


انتهای خبر/z
ارسال نظرات