مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

برگزاری دو مرحله تور دوچرخه سواری آذربایجان با حضور 13 کشور در اردبیل

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در روزهای آینده اردبیل میزبان دو مرحله از تور بین المللی آذربایجان خواهد بود که با حضور 13 کشور جهان در استان های آذری نشین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۲۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج در مجمع سالانه بسیج ورزشکاران استان اردبیل با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در استان اردبیل در سال جاری اظهار کرد: برگزاری این رویدادها افتخاری برای استان اردبیل بود تا بتوانیم در این عرصه توان میزبانی و پذیرش ورزشکاران از کشورهای مختلف را تجربه کنیم. 

 

وی با بیان اینکه جامعه همواره به انسان های فداکار و شایسته در عرصه های مختلف نیاز دارد خاطرنشان کرد: ما باید به دلیل فداکاری و ایثارگری شهدا و جانبازان و ایثارگران همواره در تجلیل، تکریم و بزرگداشت این انسان های شایسته و خانواده های آنها در صف اول باشیم. 


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل عزت واقعی جامعه امروزی را مرهون رشادت ها و جانفشانی ها توصیف کرد و گفت: این نشان از هوش و ذکاوت شهدا بود که بهترین مسیر زندگی را که همانا رسیدن به قرب الهی با فیض شهادت بود انتخاب کردند و ما همیشه باید قدردان این انسان های بافضیلت باشیم. 

 

بهتاج تصریح کرد: در دنیای پرآشوب و منطقه متلاطم که به کانون چالش و درگیری تبدیل شده اند کشور ما به برکت جمهوری اسلامی ایران در اوج آرامش است به طوری که ما تا چند روز آینده میزبان تور بین المللی آذربجان خواهیم بود که با حضور کشورهایی نظیر ایتالیا، دانمارک، مجارستان، هلند و ... برگزار خواهد شد.


در این مجمع رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل نیز با اشاره به فعالیت های فرهنگی، معنوی و مذهبی در بین ورزشکاران به همت بسیج ورزشکاران اظهار کرد: تشکیل 166 حلقه صالحین با حضور جوانان و ورزشکاران، حضور 9 مربی و یک سرمربی از جمع ورزشکاران در این حلقه های تربیتی، راه اندازی کانون بسیج ورزشکاران در شهرستان ها و حضور فعال ورزشکاران بسیجی در رویدادهای مختلف از جمله این اقدامات بوده است. 


محمدجواد بیدار از ایجاد کانون امر به معروف و نهی از منکر دختران ورزشکار با شعار نهضت ما زنده است و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی و اعزام کاروان راهیان نور و راکبان نور را به مناطق عملیاتی و حرم امام در مناسبت های مختلف خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان ها، همکاری با تشکل های مردم نهاد، پاسخگویی به شبهات ورزشکاران و برگزاری همایش اخلاق ویژه مربیان و داوران عرصه ورزشی از عمده اقدامات جامعه بسیج ورزشکاران است. 


در این مراسم در کنار سخنرانی مداحی شد و شرکت کنندگان در سوگ ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) به عزاداری پرداختند.

 

منبع:ایسنا

 

 

ارسال نظرات