مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

رویکرد جدید گروه های جهادی ، کارآفرینی است

جواد دهقانی خاطر نشان کرد: در رویکرد جدید گروه های جهادی موضوع کار آفرینی نیز با استفاده از جهادگران کانون های قشر بسیج در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۹۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ثارالله یزد درگفتگویی با خبرنگار بسیج ناحیه ثارالله رویکرد‌های جدید خود را درمورد گروه‌های جهادی بیان کرد:
سروان جواد دهقانی گفت: ۱۲ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان مشارکت دارند بیشترین حجم فعالیت‌های بسیج سازندگی هم اکنون در حال انجام است، ولی این گروه‌ها در طول سال هم با جامعه هدف عرصه‌های خود ارتباط دارند و به خدمت رسانی مشغول می‌باشند.
وی در ادامه افزود: بسیج سازندگی به صورت تخصصی در بحث سازندگی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد که در بحث سازندگی تعداد گروه‌های مشارکت کننده در عرصه ۱۲ گروه جهادی می‌باشد که در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان مشارکت دارند که در عرصه‌های فعالیت گروه‌های اعزامی شامل مناطق طرح کرامت وروستای محروم حاشیه شهر یزد و عرصه‌های شناسایی شده در سطح استان و چند مورد عرصه‌های عمرانی و آموزشی خارج از استان می‌باشد.
دهقانی همچنین خاطر نشان کرد: در رویکرد جدید گروه‌های جهادی موضوع کار آفرینی نیز با استفاده از جهادگران کانون‌های قشر بسیج در نظر گرفته شده است.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت ثارالله در پایان اظهارات خوداعلام کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی در حال انجام مقدمات برپایی چندین فروشگاه و نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی هستیم که در آینده نزدیک شاهد راه اندازی آن‌ها در کل محدوده سرزمینی ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد خواهیم بود.
ارسال نظرات