برگزاری سومین جلسه شورای استانی نظارت ارزیابی و گسترش آموزش درفنی وحرفه ای استان زنجان

سومین جلسه شورای نظارت استانی و ارزیابی و گسترش آموزش در سالن جلسات اداره کل با حضور مدیرکل ،معاون آموزشی، روئسای مراکز و روئسای واحدها برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۳۱۳۵۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، علیمردانی رئیس آموزش اداره فنی وحرفه ای استان زنجان در سومین جلسه شورای نظارت استانی و ارزیابی و گسترش آموزش با ارائه گزارش و تشریح عملکرد مراکز آموزشی در بخش های مختلف آغاز و سپس روسای مراکز برنامه های آموزشی در شش ماهه نخست سالجاری را ارائه و تعهدات آموزشی و عملکرد های آموزشی خود را در نیمه دوم سالجاری تشریح کردند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با تاکید بر ضرورت استقرار مدیریت ارزیابی عملکرد گفت: اصلاح فرایندها، اهتمام به تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، انضباط مالی و مقررات اداری ضروری است.

محمدرضا انصاری افزود: آموزش در پادگان یکی از برنامه های آموزشی مهم میباشد که با هدف استفاده بهینه سربازان و ایجاد زمینه های اشتغال برای دوران پس از خدمت مقدس سربازی فراهم کرده و از تبعات بیکاری در جامعه می کاهد.

وی با اشاره به وجود100 تفاهمنامه و با توجه به ظرفیت بالای آموزش درپادگان اظهار داشت: می توان بیشترین آموزشها درپادگان استان درراستای تفاهمنامه ملی اجرایی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با تاکید براهمیت توانمند نمودن بخش خصوصی واهمیت حمایت از آموزشگاه های آزاد، بخش خصوصی  را برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای ضروری دانست.

  

 

ارسال نظرات