فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد:

سفره رنگین وحدت بین تشیع و تسنن، خاری بر چشم دشمنان

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه یکپارچگی و وحدت بین شیعه و سنی، خاری بر چشم دشمنان است، گفت: خطابه علما و روحانیون در توجیه مرزنشینان و مقابله با قاچاق مؤثر است.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۹۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در نشست هم‌اندیشی مسؤولان انتظامی با علما، روحانیون و ائمه جمعه استان هرمزگان و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: نیروهای مسلح تحت فرمان مقام معظم رهبری در چارچوب دین اسلام، قوه قهریه هستند و در کنار مردم مقابل دشمنان می‌ایستند.

وی افزود: اتحاد علمای اهل تشیع، تسنن و فرماندهان نیروی انتظامی همانند خاری در چشم دشمنان است و آنان نیز بر چنین اتحادی غبطه می‌خورند.

سردار رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در  مسیر عاشورا حرکت می‌کند، تصریح کرد: این مسیر در چارچوب فرمان الهی و نماد عاشورا و کربلا است.

این مقام ارشد ناجا اشاره کرد: در شرایط کنونی که کشوری مانند عربستان تفرقه‌افکنی می‌کند، در ایران اسلامی بین شیعه و سنی سفره رنگین وحدت پهن بوده و با هم یکپارچه هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان داشت: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور از مرزها تا داخل شهرها با تلاش و کوشش توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، لذا راحتی امروز کشور به خاطر تلاش مرزبانان نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی با وجود بی‌امنی در کشورهای پیرامونی، کشور ما دارای امنیت است، مقابله با قاچاق یکی از وظایف ماست لذا می‌طلبد که علما به صحنه بیایند.

سردار رضایی با تأکید بر رعایت دین الهی و قانون، خاطرنشان کرد: رعایت مقررات توسط مرزنشینان با خطابه علما و روحانیون از لحاظ دینی بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان دشمن ما نیستند، افزود: هدف ما کوله‌بران و کالاکشان نیستند؛ قسمتی از قاچاق کالا به مبادی رسمی مربوط است، اما در مبادی غیر رسمی، ما مسؤولیم و باید با تمرکز قوا، برای مبارزه با قاچاق کالا اقدام کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار