فرماندار دلفان:

تمهیدات پیشگیرانه جلوگیری از شیوع انفلونزای پرندگان اجرا شود

فرماندار دلفان از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع انفلونزای پرندگان را معمول دارند.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۲۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از لرستان: جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با محوریت پیشگیری از انفلونزای حاد پرندگان با حضور اعضای کارگروه و به ریاست طولابی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه جعفر طولابی، فرماندار دلفان از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه جهت جلوگیری از شیوع انفلونزای پرندگان را معمول دارند.

وی با تأکید بر نقش آموزش و آگاهی بخشی عمومی افزود اطلاع‌رسانی و آموزش عمومی از طریق خانه‌های بهداشت، برگزاری کلاس‌های آموزشی با همکاری دهیاران و شورا‌های اسلامی در روستا‌ها و همچنین آموزش متصدیان مرغداری‌ها جهت انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی در دستور کار قرار گیرد.

ایشان در پایان اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از آلودگی و کلرزنی منابع آب، رعایت نکات بهداشتی و بهداشت محیط، جمع‌آوری به‌موقع زباله‌ها و دفن بهداشتی زباله‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد. فرماندار از نیروی انتظامی خواست که کنترل و مراقبت لازم در محور‌های ورودی از طریق پاسگاه‌ها در خصوص ورود محموله‌های مرغ زنده غیرمجاز را به عمل‌آورند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات