فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر:

ماهواره نمونه بارز جنگ نرم دشمنان است

سرهنگ منیر با اشاره به خطر تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: جنگ نرم دشمن از جنگ رو در رو بسیار خطرناک‌تر است که نمونه بارز آن را در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌بینیم.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۲۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ عادل منیر  در جلسه هم‌اندیشی با اصناف و اهالی بخش کورائیم که در مسجد باب‌الحوائج این شهر برگزار شد، ماهواره را از فریبنده‌ترین ابزار جنگ نرم دانست و اظهار داشت: ماهواره فریبنده‌ترین ابزار جنگ نرم است که از طریق پخش برنامه‌های مختلف و رسوخ بی‌صدا در خانه‌ها قربانی می‌گیرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر با اشاره به خطر تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: امروزه جنگ دشمن با ما جنگ نرم و از جنگ رو در رو بسیار خطرناک‌تر است که نمونه بارز آن را در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌بینیم.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر دشمنان در حوزه جنگ نرم، تصریح کرد: دشمنان پس از ناامیدی در جبهه جنگ سخت و پیروزی جوانمردانه رزمندگان اسلام، از راه‌های دیگر وارد شدند که نمونه بارز آن را می‌توان استفاده از ابزارهای مختلف که بعضاً جذاب و فریبنده است، دانست.

 

سرهنگ منیر اضافه کرد: امروز دشمنان از طریق ماهواره، امواج و شبکه‌های بیگانه در میان مردم با چهره‌ای خوب و فریبنده رسوخ کرده و بی‌صدا عفت و حیای جامعه را تخریب می‌کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه در این جبهه به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ سخت است، ادامه داد:  نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها در معرض و آسیب این شبکه‌ها قرار گرفته‌ند و  باید با این تهاجم مقابله کرد که در این بخش نقش خانواده‌ها بسیار مهم و اساسی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر افزود: رویکرد پلیس درجامعه، رویکرد اسلامی و جامعه محور و ساز‌و‌کار پلیس نیز با توجه به شعار آن، رویکردی اجتماع محور است.

 

 

وی در ادامه اظهار داشت : اصناف و بازاریان در بحث حفظ امنیت بازوی توانمند نیروی انتظامی بوده و می‌توانند با کمک و یاری این نیروی خدوم، آسایش و آرامش را در جامعه برقرار کنند.

 

سرهنگ منیر تصریح کرد: مردم باید بیش از پیش به نیروی انتظامی اعتماد کرده و در پیشگیری از وقوع جرم همکاری‌های لازم را داشته باشند تا با کمک و یاری هم بتوانیم جامعه‌ای آرام و با امنیت کامل برقرار کنیم.

 

در پایان از بازاریان نمونه و کادر نمونه نیروی انتظامی بخش کورائیم تجلیل شد.

 

منبع: نیرمیز

ارسال نظرات