رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران:

برگزاری ۶۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس و دانشگاه‌های بروجرد

اداره تبلیغات اسلامی بروجرد در نظر دارد طی سال‌جاری، با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان، ۶۰۰ گفتمان دینی را در سطح مدارس مقطع متوسطه اول و دوم و دانشگاه‌های این شهرستان برگزار کند.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۵۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در نظر دارد طی سال جاری، با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان، ۶۰۰ گفتمان دینی را در سطح مدارس مقطع متوسطه اول و دوم و دانشگاه‌ها، برگزار کند.
 
وی ارتقای باور‌های دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان را مهمترین هدف از اجرای این گفتمان‌ها دانست و افزود: این گفتمان‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی، تربیت‌دینی و اسلامی، نقش خانواده در موفقیت‌های دانش‌آموزان، آسیب‌های ماهواره و فضای مجازی برگزار می‌شود.


جعفرپور آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان از معضلات و آسیب‌ها را از دیگر اهداف این گفتمان‌ها برشمرد و گفت: هر چه میزان آگاهی و شناخت دانش‌آموزان و دانشجویان نسبت به معضلات و آسیب‌ها بیشتر باشد بهتر می‌توانند خود را از این آسیب‌ها دور کنند و فرد موفقی در جامعه باشند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، با اشاره به استقبال چشم‌گیر دانش‌آموزان از برگزاری گفتمان‌های دینی طی سال‌های گذشته و سال‌جاری خبر دادو عنوان کرد: برای برگزاری گفتمان‌های دینی ۱۰ کارشناس دینی و مذهبی به مدارس بروجرد اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: گفتمان‌های دینی در راستای بصیرت‌افزایی به نسل جوان، یکی‌از برنامه‌های موفق در سازمان تبلیغات اسلامی است و اجرای این گفتمان‌ها نقش مهمی در ارتقاء باور‌های دینی و جلوگیری از اهداف دشمنان و فرهنگ غرب دارد.
 
انتهای پیام /z
ارسال نظرات
آخرین اخبار