مسئول یادمان دشت ذوالفقاریه آبادان در گفت و گو با «بسیج»:

تفکر بسیجی باعث ناکامی تکفیری ها در منطقه شده است

صادقی با بیان اینکه آزادی حلب را می توان با آزادسازی خرمشهر مقایسه کرد، گفت: آزادسازی حلب نشان داد که مقاومت در برابر آمریکا جواب می دهد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۵۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

قاسم صادقی مشاوره مسئول یادمان دشت ذوالفقاریه آبادان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت آزادسازی شهر حلب از دست ترویست های داعش گفت: پیروزی‌های امت اسلامی در منطقه به برکت تفکر و اندیشه بسیجی است و باید قدردان بسیج بود و از تفکر و اندیشه بسیجی استفاده کرد چرا که امنیت امروز مدیون تفکر بسیجی است و مهم‌ترین عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی، بسیج بود.

وی با بیان اینکه اهمیت آزادی حلب را می‌توان با فتح خرمشهر مقایسه کرد، اظهار داشت: تنها راهکار موجود در مقابله و مبارزه با استکبار، مقاومت و مبارزه با ایادی مستکبر منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

صادقی با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث ناکامی تکفیری ها در منطقه شده است،خاطر نشان کرد: آزادسازی شهر حلب پایانی بود بر سناریوهای پیچیده سیاسی، نظامی و امنیتی آمریکا و اسرائیل و اذناب هم پیمانش در منطقه برای تجزیه کشورهای اسلامی خصوصا سوریه و عراق و باید امیدوار بود که در روزهای آینده شاهد پیروزی بیشتری از سوی نیروهای مقاومت در منطقه باشیم.

ارسال نظرات