خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم در دانشگاه تبریز:

نظام به جوانان نیاز دارد/ حلب چون خرمشهر به اراده الهی آزاد شد

یکی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در آیین «حجت خدا» گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی خطاب به دانشجویان گفت: ما رزمندگان تا زمانی که زنده هستیم باید جانمان را در طبق اخلاق قرار دهیم و بجنگیم تا شما در امنیت و آرامش این سنگر را حفظ کنید چراکه این نظام در برهه های مختلف به حضور شما نیاز دارد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۶۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم افزود: ما وظیفه داریم در خط مقدم مبارزه کنیم و شما هم باید در پشت جبهه، جهاد علمی و تهذیب را پیش بگیرید.

وی با بیان اینکه افتخار دارم که در لشکر عاشورا بزرگ شدم؛ اضافه کرد: افتخار می کنم که در سوریه با منش لشکر عاشورا و شهید باکری کار می کنم.

نوعی اقدم ادامه داد: کارگردان اصلی جریان تکفیری آمریکا، اروپا، متحدانش و جرثومه فسادشان، اسرائیل است و از ۷ سال پیش این هدف را دنبال می کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امریکا غیر از نبودن انقلاب و آزادی و ظلم ستیزی، به هیچ چیز قانع نیست و دشمن به هیچ عنوان نمی خواهد با ما کنار بیاید و مشکلش بودن ماست.

نوعی اقدم اظهار کرد: برای اینکه ایران نه به شرق و نه به غرب وابسته است؛ دشمنان از ما به عنوان قدرت سوم جهانی یاد می کنند و بدنبال متوقف کردن حرکت ما هستند بر همین اساس گروه هایی همچون القاعده و طالبان را درست و جنگ را تحمیل کردند ولی کاری از پیش نبردند و سپس داعش را به وجود آوردند.

وی در تشریح اهداف دشمن در به وجود آوردن داعش؛ اظهارداشت: به فضل الهی ما در برابر دشمن پیروز شدیم و شواهد و مستندات آن در فضای سیاسی و نظامی مشهود است و آمریکا به هیچ یک از اهداف خود از جمله فروپاشی سوریه و عراق و ناامن و منزوی کردن ایران نرسید.

وی کنار زدن بشار اسد را یکی دیگر اهداف دشمن در سوریه برشمرد و افزود: حتی کشورهای دوست ما هم می گفتند اسد باید برود؛ اما اراده کردیم اسد بماند و آمریکا با آن همه ادعا نتوانست اسد را بردارد.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه ایران امن ترین کشور دنیا است، خاطرنشان کرد: دشمن قدرت طرح ریزی علیه ایران را ندارد و امروز دشمن به هیچ کدام از خواسته های خود نرسیده است.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان ۷ سال پیش رقابت گذاشته بودند هر کس در تجهیز داعش نقش بیشتری داشته باشد در آینده در اداره سیاسی عراق و سورریه نقش بیشتری خواهد داشت  ولی امروز داعش تبدیل به شکاف بزرگی بین آمریکا و اروپا شده است.
وی ادامه داد: اکنون اروپایی ها به دریوزگی افتاده اند و به ما می گویند این داعشی های اروپایی را بکشید تا به کشورهای خود بازنگردند.

وی ضمن تاکید بر پیروزی های جبهه مقاومت، افزود: علی رغم ادعای امریکا در داشتن تجهیزات قوی و رصد قرارگاه های ما، اکنون ما در سه کیلومتری مرز اسرائیل سیم خادار زدیم.

این فرمانده جبهه مقاومت بیان داشت: آمریکا نمی خواست حلب به هیچ قیمتی آزاد شود ولی اراده الهی بر این بود که حلب همچون خرمشهر، آزاد شود.

وی تاکید کرد: داعشی ها فهمیده اند که آمریکا فریبشان داده و از سفره رسول الله خبری نیست و اعتقادی به جنگ ندارند و دچار تزلرل شده و فرار می کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها