فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

ناحیه روح الله یزد؛پیشتاز عرصه فرهنگی در کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از کسب بیشترین امتیاز گروههای فرهنگی هنری ناحیه روح الله یزد در پنجمین جشنواره ملی تولیدات فرهنگی هنری مدرسه عشق خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۳۹۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ در این جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسیج از کل کشور به رقابت می‌پردازند که امسال پنجمین جشنواره ملی تولیدات فرهنگی هنری مدرسه عشق بارویکردیمتفاوت از دوره‌های پیشین این جشنواره؛ فصل جدید خود را با تغییراتی در بخش‌های جشنواره ونحوه داوری‌ها با هدف هویت بخشی به پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز کرده است. ویژگی اساسی این دوره، منطبق کردن کردن بخش‌های جشنواره بر فعالیت‌های اصلی و واقعی یک پایگاه مقاومت وارزیابیآثاربهعنوانیکخروجی پایگاه مقاومت است.
مهم‌ترین ویژگی پنجمین دوره‌ی جشنواره تولیدات فرهنگی هنری مدرسه عشق در خصوص آثار منتخب خواهد بود که صرفاً آثار تولیدی پایگاههای مقاومت بسیج در این دوره به رقابت گذاشته خواهند شد به این معنی که صرفاً آثار متعلق به پایگاه داوری می‌شوند.
سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:خوشبختانه ۴۹ اثر فرهنگی هنری استان یزد در این جشنواره توانسته امتیاز برتر را از آن خود بکند که از این ۴۹ اثر، ۲۱ اثر متعلق به ناحیه روح الله می‌باشد که از این ۲۱ اثر، ۱۵ اثر مربوط به گروه سرود عاشقان ولایت است که جا دارد از این گروه سرود بطور ویژه تقدیر و تشکر شود.
ارسال نظرات