خبرهای داغ:
با حضور کلیه کارگروه های موضوعی

اولین مجمع عالی بسیج شهرستان سردشت برگزار شد

اولین مجمع عالی بسیج در سال ۹۶ باحضور نمایندگان اقشار مختلف بسیج شهرستان سردشت در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۲۵۱۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مصطفی حبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت و دبیر مجمع بسیج شهرستان در این مجمع با اشاره به اینکه همه ما در اجرای این فریضه الهی مأمور به انجام وظیفه هستیم و نه مأمور به نتیجه، اظهار داشت: درس اساسی قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر است، نباید تنها از آن سخن بگوییم بلکه باید با عمل خود آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد : باید همه با هم برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم چراکه سبب خیر، برکت و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در ادامه ماموستا واوی به عنوان رئیس مجمع بسیج شهرستان سردشت گفت: در مسیر امر به معروف و نهی از منکر، جهاد قرار دارد و در برابر این فریضه باید برخی از افراد جامعه برای دفاع از حق به پا خیزند.

وی ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر را باید براساس توصیه های معصومین(علیهم السلام) صورت پذیرد و ابتدا می بایست از خود و خانواده مان شروع کنیم . در ادامه جلسه کارگروه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

 

ارسال نظرات