به مناسبت روزجهانی پست انجام شد؛

دیدار کارکنان اداره پست شهرستان با فرماندار اردکان

به مناسبت روزجهانی پست، رئیس و جمعی از کارکنان اداره پست اردکان با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۱۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی پست از تلاش‌ها و زحمات مجموعه شرکت پست در خدمت رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به تحولات صورت گرفته و گسترش خدمات ارائه شده توسط پست باید با آموزش‌های لازم، مردم را نسبت فناوری‌های جدیدی که در این شرکت بکار گرفته شده است آگاه کرد.
وی گفت: پست نقش مهمی در تسهیل خدمات دارد و می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ترافیک شهرها، تأمین امنیت و صرفه جویی در وقت داشته باشد و موجب انسجام خانواده‌ها می‌شود و در حوزه اجتماعی نیز می‌تواند به افزایش امنیت اجتماعی و آرامش خانواده‌ها کمک کند.
فرماندار اردکان با اشاره به اجرای طرح "جی نف" گفت: این طرح کلیدی و حیاتی است که باید جلسه مشترکی با حضور شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره پست و سایر دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود و در زمینه اجرای آن بحث و تبادل نظر لازم صورت گیرد، زیرا طرح جی نف می‌تواند در حوزه امنیت شهری نیز کمک قابل توجهی داشته باشد.
وی اظهار داشت: نوع خدمات پست نسبت به اوایل پیروزی انقلاب رشد چندین برابری داشته است و این شرکت می‌تواند نقش مهمی در هماهنگی بین بخشی ادارات و تحقق اهداف دستگاه‌های دولتی بویژه در زمینه امنیتی، قضایی، سیاسی و انتظامی داشته باشد.
عالیترین مقام اجرایی شهرستان اردکان تصریح کرد: لازم است که در این زمینه توجه ویژه‌ای به اداره پست بشود و ما از مسئولین استان و کشور می‌خواهیم که با توجه به گستره وسیع شهرستان اردکان به اداره پست این شهرستان در زمینه تأمین نیروی انسانی و تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز آن عنایت بیشتری داشته باشند.
در ابتدای این دیدار، محمدرضا ابومحمدی رئیس اداره پست شهرستان اردکان گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته را ارائه کرد و با اشاره به فرسوده بودن ساختمان اداره پست اردکان و محدودیت در ارائه خدمات به مراجعین خواستار همکاری مسئولین شهرستان و استان برای احداث ساختمان جدید آن شد.
ارسال نظرات