فرمانده پایگاه شهدای راه آهن :

شهدا جان خود را نثار آرامش و امنیت کشور کرده اند

فرمانده پایگاه شهدای راه آهن حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت : شهدای کربلا ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم جان خود را نثار آرامش و امنیت کشور کرده اند.
کد خبر: ۸۹۳۲۸۴۸
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر بسیجی بهروز ملکی دیشب در ایستگاه صلواتی ای که در هفتمین شب از دهه دوم ماه محرم در منطقه شهرک وحدت برگزار شد،گفت : شهدای کربلا ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم جان خود را نثار آرامش و امنیت کشور کرده اند.

وی افزود : ما در قبال خون شهدا موظف هستیم و لازم است همسو با آرمان شهدا و فرهنگ عاشورایی و ایثار در کشور تلاش کنیم.

فرمانده پایگاه شهدای راه آهن حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت : باید رفتار ما به گونه ای باشد که فرهنگ عاشورایی در جامعه نمایان شود و تمام جهان متوجه شوند که در کربلا با چه تفکری شهدا جان خود را فدا کردند.

این مسئول بیان داشت : با برگزاری این مراسم ها و ایستگاه های صلواتی سعی داریم یاد و خاطره شهدا را در بین عموم مردم زنده نگهداریم.

ملکی ضمن تاکیید بر لزوم حفظ خانواده شهدا تصریح کرد : باید رفتار ما به گونه ای باشد که فرهنگ شهادت در جا کنه نمایان شود و تمام جهان متوجه شوند که شهدا با چه تفکری جان خود را فدا کردند.

وی اظهار داشت : رفتار ما بیانگر این فرهنگ است و با اتحاد و یکپارچگی مردم است که می توان با حضور در صحنه نبرد به یاوه گویی دشمنان پاسخ دهیم.

فرمانده پایگاه شهدای راه آهن قرارگاه مسیب زاده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد : ایران جزو کشورهای پرقدرت و با نفوظ در منطقه است.

ملکی در پایان خاطر نشان کرد : با تجهیزات مادی و معنوی حاضر در کشور می توانیم مقابل تمامی دشمنان کشور ایستادگی کنیم.

 

خبرنگار بسیجی: اعرابیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها