خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

اقدامات امریکا و اسرائیل با مجاهدت سپاه در منطقه شکست خورده است

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اظهارات ترامپ در تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: این اقدام آمریکا در حالی انجام می شود که نقشه های شوم این کشور و صهیونیسم جهانی در کشورهای منطقه از جمله لبنان، عراق و سوریه با مجاهدت های سپاه شکست خورده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۰۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آإربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: اقدام این کشور در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی مانند ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش، القاعده و جبهه النصره در حقیقت کمک به تامین امنیت رژیم صهونیستی در منطقه است.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران، نیرویی است که در قلب آحاد ملت قرار داشته و مدافع انقلاب، نظام اسلامی، مرزهای ایران اسلامی و ارزش ها متعالی این مرز و بوم است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: اظهارات ترامپ دور از عقلانیت و اندیشه و خطرناک برای امنیت منطقه و دنیا بوده و اعتبار آمریکا را نیز به خطر انداخته است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در بی اعتبار دانستن قراردادهای بین المللی از جمله برجام گفت: این اقدام دولت آمریکا شرم آور بوده و موجب بی اعتمادی به این کشور است و متاسفانه دولت آمریکا به دولتی غیرقابل اعتماد در سطح جهانی تبدیل شده است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به توافقات انجام شده بین کشورمان و کشورهای 5+1 در قالب برجام ادامه داد: پس از گذشت چندین سال از این توافقات بین کشورهای مختلف دنیا و تایید آن در سازمان ملل که منجر به برداشته شدن تحریم های این سازمان شده، دولت ترامپ این قرارداد بین المللی را زیرپا می گذارد.
وی اضافه کرد: دولت کنونی آمریکا توافقات انجام شده در برجام را نیز که توسط دولت قبلی این کشور انجام گرفته بود و آن را موفقیتی برای خود می دانست، بی اعتبار می خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها