امام‌جمعه موقت بیرانشهر:

حرکت دولت ما اسلامی نیست/تحریم سپاه به معنی وحشت و ترس بیش‌ازاندازه آمریکا نسبت به این ارگان است

امام‌جمعه موقت بیرانشهر گفت: حرکت دولت ما اسلامی نیست و مردم در اوج گرفتاری هستند و اگر مسئولین کج حرکت کنند یا با اسلام تعارض داشته باشد مطمئن باشید مردم خروش خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۳۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام یعقوب نقی بیرانوند امام‌جمعه موقت این هفته نماز جمعه بیرانشهر با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از ملت است و ملت از سپاه است، افزود: سپاه در تمام عرصه‌های پرتلاطم این انقلاب خود را برای مملکت و اسلام ثابت کرد.


وی بابیان اینکه اگر دشمن با توجه به رشادت‌های سپاه در خارج و داخل کشور که به دست آورده تحریم نمی‌کرد جای تعجب داشت، تصریح کرد: تحریم سپاه به معنی وحشت و ترس بیش‌ازاندازه آمریکا به این نهاد انقلابی است.


نقی بیرانوند ادامه داد: این تحریم‌ها برای مسئولین پیام‌های دارد که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد که امیدواریم پاسخ قاطع و محکمی به آن‌ها بدهند و ساکت ننشینند.


وی با اظهار تأسف از این‌که حرکت دولت ما اسلامی نیست و مردم در اوج گرفتاری هستند تأکید کرد: اگر مسئولین کج حرکت کنند یا با اسلام تعارض داشته باشد مطمئن باشید مردم خروش خواهند کرد.


وی اضافه کرد: برجام آشکارا نقض کردند و وقت مردم گرفته شد امیدواریم به خودشان بیایند و فکری به حال گرفتاری‌های مردم بکنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات