دولتمردان صادقانه اعتراف کنند که برجام شکست خورد

امام جمعه سورشجان گفت: دولتمردان صادقانه اعتراف کنند که برجام شکست خورد.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۵۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه سورشجان با بیان تفاوت‌های مدیران جهادی و غیرجهادی، اظهار کرد: مدیر جهادی منتظر بودجه نمی‌ماند، بلکه در روند انجام کارها به‌دنبال گرفتن بودجه و اعتبار است، اما مدیر غیرجهادی کارها را معطل نگه می‌دارد تا بودجه برسد.

وی ادامه داد: ممکن است بودجه هیچ‌زمانی نرسد و مسؤولان نیز به دلیل عدم پیشرفت کار از اختصاص بودجه سرباز بزنند و در واقع می‌توان گفت مدیر جهادی عملیاتی است، اما مدیر غیرجهادی عافیت‌طلب و پشت میز نیشن است.

امام جمعه سورشجان در ادامه باتشکر از قوه قضائیه به‌خاطر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و سیاسی، تصریح کرد: برخود قاطع و انقلابی با مفسدان سیاسی و اقتصادی از آرزوهای دیرینه مردم و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی است و مردم از قوه قضائیه توقع دارند به دور از هیاهوی برخی از سیاسیون به وظیفه ذاتی و انقلابی خود ادامه دهند و اجازه ندهند عده‌ای فرصت‌طلب برای خود و نزدیکان خود، حصاری امن درست کنند.

خسروی در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور و تفسیر به رأی آیات قرآن کریم توسط ایشان به‌خاطر نجات از رسوائی از برجام، خاطرنشان کرد: از ابتدا به آقایان تذکر داده شده بود که فریب سیاسی از آمریکا ممکن است سرنوشت تلخی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد، ولی آقایان می‌گفتند ما به آمریکا خوشبین هستیم.

وی اضافه کرد: چرا رئیس جمهور کشورمان آیات مربوط به نقض پیمان مشرکان را مطالعه نکردند که در آیات متعدد قرآن کریم به‌طور صریح به بدعهدی سران کفر تأکید کرده است و به مبارزه با کفر دعوت شده است و می‌توان گفت استدلال رئیس جمهور مضحک و خنده‌دار است، زیرا تاکنون هیچ انسان عاقلی اینگونه قرآن را تفسیر نکرده است که به دشمن اعتماد کنید تا دوباره در دام آن گرفتار نشوید.

خطیب نماز جمعه سورشجان افزود: دولتمردان صادقانه اعتراف کنند که ما در برجام شکست خوردیم، نه اینکه به‌خاطر باتلاق برجام یک روز دست به تحریف عاشورا بزنند و یک روز دست به تحریف قرآن کریم و هر روز بهانه‌ای برای اتفاقاتی که در برجام رخ داده است بیاورند.

خسروی با اشاره به گنده‌گوئی‌های رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: ترامپ باید بداند چه دیوانه باشد یا دیوانه‌نما و چه عاقل در هرصورت نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی بکند و نیروهای نظامی کشورمان او و دولت او را با تحقیر از منطقه بیرون می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای تربیت کودکان باید به نوع شخصیت آن‌ها توجه کنیم، افزود: تربیت کودک باید براساس سطح آگاهی‌ها، علایق، احساسات و میزان ظرفیت آن‌ها برنامه‌ریزی شود و در واقع برای تربیت هر شخصی باید از درون شخصیت خود او کمک گرفت و نمی‌توان شخصیت خود را بر دیگران تحمیل کرد که در اینصورت شخصیت نرمال محقق نمی‌شود.

امام جمعه سورشجان اضافه کرد: اگر بخواهیم شخصیت خود را به دیگران تحمیل کنیم، فرد در نهایت دچار اختلال در رفتار، انگیزه و بحران هویت می‌شود و در آیات قرآن کریم تأکید شده است که برای رشد و شکوفایی شخصیت باید از ابزار تربیتی از جمله علم و انگیزه استفاده کرد و در واقع در تربیت فرزندان نباید او را به حال خود رها کرد، بلکه با مشورت و آگاهی بخشی به آن‌ها کمک کرد مسیری صحیح و مناسب با شخصیت خود را انتخاب کنند.

 

ارسال نظرات