جشنواره تئاتر بسیج مازندران از اواخر مهرماه داوری می شود

علیرضا سعیدی‌کیاسری در گفت‌وگویی گفت: اعضای هیأت بازبینی جشنواره در دو گروه مستقل و در دو بخش بچه‌های محله و صحنه‌ای به انتخاب آثار می‌پردازند.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۸۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،علیرضا سعیدی‌کیاسری  در گفت‌وگویی گفت: اعضای هیأت بازبینی جشنواره در دو گروه مستقل و در دو بخش بچه‌های محله و صحنه‌ای به انتخاب آثار می‌پردازند.

وی اظهار کرد: حمیدرضا گل محمدی، یاسر محمودی برنتی، مصطفی اژدرپور منفرد و سید حسین ساداتی سلیمی به‌عنوان ناظر هیأت بازبینی، 14 نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند را در شهرهای آمل، بابل، فریدونکنار، قائم‌شهر، نکا و نور مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران افزود: بازبینی نمایش‌های بخش بچه‌های محله در روزهای 29 و 30 مهرماه انجام می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر بسیج استان، سلمان خطی، رضا پاک‌نژاد، یاسر محمودی و سیدحسین ساداتی سلیمی به‌عنوان داور ناظر، 27 نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند را در شهرهای آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائم‌شهر، نور و نوشهر انتخاب و برای حضور در مرحله پایانی جشنواره داوری می‌کنند.

سعیدی‌کیاسری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره برای سازمان بسیج هنرمندان مازندران و احترام به تلاش و مساعی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، حمیدرضا هراسانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران و رئیس ستاد برگزاری جشنواره، در هر دو بخش بچه‌های محله و بخش صحنه‌ای، مسؤولیت هیأت بازبینی را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: بازبینی نمایش‌های بخش صحنه‌ای در روزهای اول تا چهارم آبان ماه صورت می‌گیرد.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران افزود: هنرمندان استان، 58 متن نمایشی از شهرهای مختلف مازندران برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کردند.

سعیدی‌کیاسری گفت: این جشنواره هفته اول آذرماه جاری همزمان با هفته گرامیداشت بسیج برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها